Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Princess31)
    Hollywood: Christian Bale :love:
    Bollywood: Shah Rukh Khan :love:

    Favourite foooodddd?????
    lol Sha Rukh khan is my favourite actor as well.
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by TheBBQ)
    You wouldn't dare :zomg:

    Not a feminist is definitely one.
    I'm joking! :giggle:

    Get back to studying, Aman!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by NishaaaR)
    I'm 20, 5'7", my pillows and orange!
    1) Do you believe in God?
    2) Favourite movies?
    3) Do you have any New Year Resolutions?
    4) What's your favourite thing to do?
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Aeroship)
    1) Do you believe in God?
    2) Favourite movies?
    3) Do you have any New Year Resolutions?
    4) What's your favourite thing to do?
    It's debatable, V for Vendetta, not yet and working out! :love:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by NishaaaR)
    Hahaha, definitely nailed it! :')



    Would you like the taste of Punjab to be undercooked or overcooked?

    Also, what other qualities are you in search for?
    I know i did lmfao :lol:

    Has he said anymore qualities hed like in a wife? :rofl:

    Tbf i just made samosas :ahee:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Incredible97)
    lol Sha Rukh khan is my favourite actor as well.
    Hes just so wow :daydreaming:
    Kuch kuch hota hai is my fave film tho
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Princess31)
    I know i did lmfao :lol:

    Has he said anymore qualities hed like in a wife? :rofl:

    Tbf i just made samosas :ahee:
    Dropping hints, aye? He hasn't mentioned anymore, except for the "she can't be a feminist".

    We have a potential kuri over here, Aman...

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by NishaaaR)
    Dropping hints, aye? He hasn't mentioned anymore, except for the "she can't be a feminist".

    We have a potential kuri over here, Aman...

    Posted from TSR Mobile
    Loooooooooool im mega rishta material haha :rofl:

    Dont think he'd want me tho :sigh:
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Princess31)
    Loooooooooool im mega rishta material haha :rofl:

    Dont think he'd want me tho :sigh:
    I hear wedding dhols! :ahee:

    Why do you think that?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by NishaaaR)
    I hear wedding dhols! :ahee:

    Why do you think that?

    Posted from TSR Mobile
    Looool jkss :lol: i know he wants meh :smug::rofl:

    Still need to send him my playlist :rofl:

    But his daari tho ygmmm :love:
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Princess31)
    Looool jkss :lol: i know he wants meh :smug::rofl:

    Still need to send him my playlist :rofl:

    But his daari tho ygmmm :love:
    He just wants to keep it on the down low, right? :awesome:

    What sort of songs do you have on the playlist?

    Yes, his beard is immaculate!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by NishaaaR)
    Ask away!

    Posted from TSR Mobile
    If I gave you 10 pounds, would you give me 9 pounds back?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by NishaaaR)
    He just wants to keep it on the down low, right? :awesome:

    What sort of songs do you have on the playlist?

    Yes, his beard is immaculate!

    Posted from TSR Mobile
    *sigh* i guess so :ahee:

    lool he'll kill me for this after tho :rofl:

    My playlist has the best kinds of bhangra in there :bhangra:

    and i know right?!?!?!?!! Just wanna stroke it. Like a billi 😻
    loooool sorry :rofl: im a littttllleeee hyper now
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Sharukhan)
    If I gave you 10 pounds, would you give me 9 pounds back?
    Interesting offer. What's the catch?

    (Original post by Princess31)
    *sigh* i guess so :ahee:

    lool he'll kill me for this after tho :rofl:

    My playlist has the best kinds of bhangra in there :bhangra:

    and i know right?!?!?!?!! Just wanna stroke it. Like a billi 😻
    loooool sorry :rofl: im a littttllleeee hyper now
    Hahaha, gotta hear this playlist of yours soon!

    You seem pretty hyped up to me. Have a Patiala peg, or two, and call it a day!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by NishaaaR)
    Interesting offer. What's the catch?



    Hahaha, gotta hear this playlist of yours soon!

    You seem pretty hyped up to me. Have a Patiala peg, or two, and call it a day!

    Posted from TSR Mobile
    I don't know to be honest mate , let me ask another one , how many press ups can you do?
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Sharukhan)
    I don't know to be honest mate , let me ask another one , how many press ups can you do?
    I've never counted how many press ups I can do, but I can do quite a lot. What about you?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by NishaaaR)
    Ask away!

    Posted from TSR Mobile
    hello
    Offline

    0
    ReputationRep:
    how do you chat with mauritians on this site ??
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by NishaaaR)
    I've never counted how many press ups I can do, but I can do quite a lot. What about you?

    Posted from TSR Mobile
    I cant even do 1 but I have a 6 pack lol , I am actually salman khan but on tsr I pretend to be sharukhan ,have you seen any of my movies?
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    Welcome Squad
    (Original post by NishaaaR)
    He just wants to keep it on the down low, right? :awesome:

    What sort of songs do you have on the playlist?

    Yes, his beard is immaculate!

    Posted from TSR Mobile

    hes so proud of his beard! :rolleyes:

    fav food??
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.