Turn on thread page Beta

People without profile pictures watch

Announcements
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Anon_98)
    Ahh..hmm..well I picked it bc I like Kiefer's work, not so much about whether it represents me as a person, if that makes sense.

    Posted from TSR Mobile
    I see
    Offline

    14
    well maybe people just don't want strangers online to know what they look like.

    but on a serious note : Awesome Genius you had 3 girls PM you? hahaha lol
    Offline

    19
    ReputationRep:
    they're probably fat n ugly n tubby
    Offline

    20
    (Original post by Awesome Genius)
    Is it because they are ugly?
    I'm ugly as **** and I have a picture
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by cupcakes87)
    :perv:
    :dice:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)


    That is such a fuunnyy Simon Cowell gif :lol:

    And shout out to the BEST companion and doctor :love:
    Online

    18
    (Original post by Bridget Jones)
    :dice:
    niva! :eek:






































    :hubba:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Bridget Jones)


    That is such a fuunnyy Simon Cowell gif :lol:

    And shout out to the BEST companion and doctor :love:
    The shades David is giving :lol:
    He is like i am not ready for a serious relationship!! Let me escape

    Deffo :yep:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by cupcakes87)
    Nivvy! :eek:






































    :hubba:
    :giggle: Whaaat?

    (Original post by toonervoustotalk)
    The shades David is giving :lol:
    He is like i am not ready for a serious relationship!! Let me escape

    Deffo :yep:


    I LOVE him as the doctor, he was so quirky and passionate and so in depth! Donna reaaally stood out as a companion, instead of following the trend of falling for the doctor!



    FAVS :love:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Just havent found my best cam angle yet :holmes:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Bridget Jones)
    :giggle: Whaaat?





    I LOVE him as the doctor, he was so quirky and passionate and so in depth! Donna reaaally stood out as a companion, instead of following the trend of falling for the doctor!



    FAVS :love:
    I stopped watching doctor who after he left
    Haha at the gifs
    Offline

    12
    ReputationRep:
    We don't feel the need to show our faces, just like how some of us don't feel the need to reveal our names

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    I have a face that only a mother can love. Mom thinks I'm ugly too.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    my DP is me.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by jedanselemyia)
    My avatar's much cuter + i get accolades frequently
    my avatar is simply political, so no one knows me
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Tootles)
    I'm ugly as **** and I have a picture
    Your freckles though.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Awesome Genius)
    I did have one briefly. Then three girls started sending me random messages. This is not the kind of attention I want from TSR.
    :rofl:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Awesome Genius)
    You're very naked? How does that work?
    You don't want to know...
    Offline

    4
    ReputationRep:
    I'm not the ugly, the main reason is if someone who I know in real life sees it's me and then sees all the **** I've been posting loool


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I feel like I need to go undercover now😳
 
 
 
Poll
Do you think parents should charge rent?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.