Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
Turn on thread page Beta
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    Haha I bet it is. A girl can enjoy a good bum on a guy too
    How is that possible?. lol
    Offline

    14
    (Original post by Romulus Augustus)
    How is that possible?. lol
    Use your imagination
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    Haha I bet it is. A girl can enjoy a good bum on a guy too
    Brb doing Squats dear
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    Use your imagination
    Loool. I can see it now.
    Offline

    14
    (Original post by toonervoustotalk)
    Brb doing Squats dear
    I bet your bum is Fiiinnneeee 😉

    No squats needed hun
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    I bet your bum is Fiiinnneeee 😉

    No squats needed hun
    Haha
    No mine is flat like a pancake
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Perhaps for a firm grip in fantastical sex, or so you can nicely lean into each other? Especially if one might be shorter, than you can life them up into you? And it might be the flesh to hold, not going into the crevice. :duh:

    Idk, there's plenty of different reasons one might like it.
    Offline

    14
    (Original post by toonervoustotalk)
    Haha
    No mine is flat like a pancake
    Aw babe I bet your bum is not flat
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I can never understand the craze of it either...also what's with putting private parts in their mouths? ¬___¬ Freaking urine comes out of that hole.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    Aw babe I bet your bum is not flat
    😏 it is my siblings have confirmed it
    Offline

    14
    (Original post by toonervoustotalk)
    😏 it is my siblings have confirmed it
    Well siblings have the tendency to lie and put you down.

    As an outsider, I assure you, you probably have a very nice derrière
    You just like fishing for compliments 😂
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    Well siblings have the tendency to lie and put you down.

    As an outsider, I assure you, you probably have a very nice derrière
    You just like fishing for compliments 😂
    Haha true

    I dont like fishing for compliments
    Offline

    14
    (Original post by toonervoustotalk)
    Haha true

    I dont like fishing for compliments
    Uhuh you don't?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by )
    Do people actually know that sweaty fat turds come out of bums?
    How can you stare at one and be attracted to it when you know and can imagine that person squats down over a toilet bowl and squeezes stinking fat dirty lumpy turds out of it.

    They then go on to get a piece of paper, smear all that shiz and then look at it to see how well they smeared and smushed the lumpy, sometimes wet, nutty turds onto the paper. Just Imagine the smell too.

    Damn just imagine the best looking person you know doing that, how can that attract you. It's Nasty.
    Scat porn is a hell of a drug :lol:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    ikr, It's disgusting :banghead:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Just looks nice. It's not as easy to explain as liking breasts tbh. I think arses look similar to breasts though, just flipped lol? As I say it's hard to explain why people like bums though.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    Uhuh you don't?
    Omd :rofl:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    Haha
    No mine is flat like a pancake
    Can't stand flat bums on men. Little perky ones are the best.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Twinpeaks)
    Can't stand flat bums on men. Little perky ones are the best.
    Ok fair enough will start gyming next year
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Does anyone else remember though, that less than 10 years ago, bums were simply not a thing? They've only recently became fashionable since the likes of Beyoncé, J-Lo, Kim K.

    I swear people forget this. I don't understand how a simple trend can determine attractiveness of an attribute so significantly.
 
 
 
Poll
“Yanny” or “Laurel”
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.