Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

Can YOU colour in? watch

Announcements
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    didn't let me upload it here it is again :
    Attachment 472441
    This is so beautiful, I love the shading and I really like the additional shadows under the ghosts :jacko:
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    didn't let me upload it here it is again :
    Attachment 472441
    btw it didn't take me 3 hours lol i just had technical difficulties and bc of this this post dosen't count as one of my one a day



    aww thank you leviathan :hugs:yours is beautiful as well!
    That's some artistic skill you have there. Well done!


    Posted from TSR Mobile
    • TSR Support Team
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Best I could do with paint.

    Offline

    16
    ReputationRep:
    Don't care anymore

    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by serah.exe)
    Modern day art Queen Cersei

    Oh my word, how did you even do that!!!
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Another highly creative and intellectual thread.


    Posted from TSR Mobile
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Queen Cersei)
    Oh my word, how did you even do that!!!
    The power of a year learning Photoshop (aka Photoshop magic).
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by serah.exe)
    Modern day art Queen Cersei

    That is AH-MAZNG, should we even try to compete now?
    Online

    20
    ReputationRep:
    Name:  spookypic.jpg
Views: 100
Size:  352.8 KB
    Online

    20
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    didn't let me upload it here it is again :
    Attachment 472441
    btw it didn't take me 3 hours lol i just had technical difficulties and bc of this this post dosen't count as one of my one a day



    aww thank you leviathan :hugs:yours is beautiful as well!
    very nice CC !

    are you back now ?
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by the bear)
    Name:  spookypic.jpg
Views: 100
Size:  352.8 KB
    That is a techni-coloured wonderment!
    Online

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Queen Cersei)
    That is a techni-coloured wonderment!
    cheers Maj
    Online

    20
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    I am using my ONE post a day limit on this so ppl be grateful lol
    *puts acrylic paints away and gets pencils out*
    btw update on life i have finished my art mural after a week of painting :woo::woo::woo: now i just have to finish my prep and sketchbook
    anyways doing it now and will edit it in when i'm done

    this is taking so long lol :laugh:

    guinea pigs? :puppyeyes::mmm:

    right here we are Queen Cersei
    hey Cavy... why don't you submit this as your project ? :beard:
    • Community Assistant
    Online

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Fleming1928)
    This is so beautiful, I love the shading and I really like the additional shadows under the ghosts :jacko:
    (Original post by SILVER_INK)
    That's some artistic skill you have there. Well done!


    Posted from TSR Mobile
    aww thank you both you sweeties :lovehug::lovehug::lovehug:

    (Original post by the bear)
    very nice CC !

    are you back now ?
    aww thank you :bear:
    no i have limited myself to one posts a day and this isn't a real post :shh::shh::shh:

    (Original post by the bear)
    hey Cavy... why don't you submit this as your project ? :beard:
    hmm....i'm not quite sure it would get me that many marks for a fine art AS but who knows
    Online

    20
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)


    hmm....i'm not quite sure it would get me that many marks for a fine art AS but who knows
    the chiaroscuro is worthy of Caravaggio at his best :yep:
    Online

    19
    ReputationRep:
    Here's mine¡ :woo:


    Posted from TSR Mobile
    Attached Images
     
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Queen Cersei)
    Or join in and win?!
    I know, I know, but I've got a good supply of kinder cream eggs thanks, and kinda think someone else deserves a chance, and if I were doing it (being the pedantic perfectionist I am) I'd have to re-draw that house to look all twisted and haunted and old, and then those headstones...see where I'm going with this...
    • TSR Support Team
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    (Original post by TheonlyMrsHolmes)
    That is AH-MAZNG, should we even try to compete now?
    But the brief was to colour in. :cry2:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Snufkin)
    But the brief was to colour in. :cry2:
    I know, but I accepted defeat!
    • TSR Group Staff
    Offline

    6
    ReputationRep:
    TSR Group Staff
    Love the little shadows under the ghosts to make them look all floaty

    (Original post by CoolCavy)
    I am using my ONE post a day limit on this so ppl be grateful lol
    *puts acrylic paints away and gets pencils out*
    btw update on life i have finished my art mural after a week of painting :woo::woo::woo: now i just have to finish my prep and sketchbook
    anyways doing it now and will edit it in when i'm done

    this is taking so long lol :laugh:

    guinea pigs? :puppyeyes::mmm:

    right here we are Queen Cersei
 
 
 
Poll
Do I go to The Streets tomorrow night?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.