Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Zargabaath)
    I had flashbacks to doing the bleep test in P.E
    Never again :afraid:



    That's how you test someone's true allegiances :lol:
    omg in the freezing cold Novemebr weather
    Offline

    3
    ReputationRep:
    love jalebi with ice cream
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by habzi)
    haha don't talk to me about studies... Doing a2 and on the verge of giving up life
    wby?
    I'm starting a medical degree in September
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by theguywhophysics)
    love jalebi with ice cream
    raj!!
    Where u bin fam
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by MevMev)
    raj!!
    Where u bin fam
    alright m8 how are u ?, i been busy with school work, wbu ?
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by TheGuyWhoPhysics)
    alright m8 how are u ?, i been busy with school work, wbu ?
    i got into Nottingham did I tell u??
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by MevMev)
    i got into Nottingham did I tell u??
    don't know lol, but congrats
    Online

    18
    ReputationRep:
    Just imagine having tea with jaleibi
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Zargabaath)
    That's how you test someone's true allegiances :lol:
    Yep, but undercxver changes sides depending on who's winning lol
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by TheGuyWhoPhysics)
    don't know lol, but congrats
    thanks man i can't wait to start uni
    hope you're studying hard man did u firm imperial
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Eternalflames)
    Yep, but undercxver changes sides depending on who's winning lol
    _I_ is a double agent lol
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Azhar Rana)
    Just imagine having tea with jaleibi
    masala chai
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Eternalflames)
    Yep, but undercxver changes sides depending on who's winning lol
    :noway:

    not impressed
    Spoiler:
    Show
    tbh I don't even watch cricket anymore
    I know, it's shameful isn't it? :lol:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Zargabaath)
    :noway:

    not impressed
    Spoiler:
    Show
    tbh I don't even watch cricket anymore
    I know, it's shameful isn't it? :lol:
    Lol, I don't either.
    I just ask my brother who won
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Zargabaath)
    :noway:

    not impressed
    Spoiler:
    Show
    tbh I don't even watch cricket anymore
    I know, it's shameful isn't it? :lol:
    nah cricket is boring fam
    isn't there some big match on today?
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Eternalflames)
    Lol, I don't either.
    I just ask my brother who won
    why are all asian boys obsessed with cricket
    its just a bat and a ball and tons of ppl running around chasing it for crying out loud
    Online

    18
    ReputationRep:
    (Original post by MevMev)
    masala chai
    Haha; I want tea so bad now
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Azhar Rana)
    Haha; I want tea so bad now
    haha should i make some for u
    Online

    18
    ReputationRep:
    (Original post by MevMev)
    haha should i make some for u
    That would be great
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Azhar Rana)
    That would be great
    dood? shakar?
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
    Useful resources
    Bizarre things students have spent their loans onThings you should budget for at uni

    Sponsored features:

    Making money from your own website

    Need some cash?

    How to make money running your own website.

    Bianca Miller, runner-up on The Apprentice

    Handle your digital footprint

    What would an employer find out about you on Google? Find out how to take control.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.