Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

What's your favourite season? Watch

  • View Poll Results: Favourite season?
    Spring
    5
    14.71%
    Summer
    8
    23.53%
    Autumn
    15
    44.12%
    Winter
    6
    17.65%

    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    Oooh I like rainbows :yep:
    Spoiler:
    Show


    Oh, and d'you like my new hat? :puppyeyes:
    But they have rain in them:eviltongue:
    Spoiler:
    Show
    It was a brilliant joke, my darling, don't hide
    Spoiler:
    Show
    It's bloody beautiful! I think it really suits you I never wear any hats I'm too inept at photoshop
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Vicky628)
    But they have rain in them:eviltongue:
    Spoiler:
    Show
    It was a brilliant joke, my darling, don't hide
    Spoiler:
    Show
    It's bloody beautiful! I think it really suits you I never wear any hats I'm too inept at photoshop
    So? Rainbows are so colourful and prettyyy
    Spoiler:
    Show
    N'aww
    Spoiler:
    Show
    Me too - I couldn't save the bloody picture so I took a screenshot of it...
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    So? Rainbows are so colourful and prettyyy
    Spoiler:
    Show
    N'aww
    Spoiler:
    Show
    Me too - I couldn't save the bloody picture so I took a screenshot of it...
    Yeah and then they're gone and it's sad and stormy (kidding it's always sunny in da country)
    Spoiler:
    Show
    You've surpassed me in skill... I'm amazed when I turn the computer on right... Hats on pictures is just too much...
    Offline

    13
    Autumn.

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Vicky628)
    Yeah and then they're gone and it's sad and stormy (kidding it's always sunny in da country)
    Spoiler:
    Show
    You've surpassed me in skill... I'm amazed when I turn the computer on right... Hats on pictures is just too much...
    Okay, no need to rub it in :cry:
    Spoiler:
    Show
    There, there :console: you must be at least a bit competent if you're reading this, right? :borat:
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Impressive)
    Autumn.

    Posted from TSR Mobile
    :five: What do you like most about it?
    Offline

    13
    (Original post by TheOtherSide.)
    :five: What do you like most about it?
    Other than the magnificent view that is included in your first post. I like it because there are no insects flying around, and it's not too cold nor too hot (in mid-process to winter).

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    i like spring cus its like not too cold or too hot nd u dont relly notice it like yeah some flowers r growing but its just like normal weather so its good and u might get those random days where its boiling anyway
    Offline

    14
    I'm a summer baby but I prefer Autumn and winter

    Always have and no one else in my family or group of friends agree
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    Doesn't it depend on what animal is hibernating? :holmes:
    I meant hibernation in general :lol:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    Okay, no need to rub it in :cry:
    Spoiler:
    Show
    There, there :console: you must be at least a bit competent if you're reading this, right? :borat:
    You have all the living-in-London advantages that I don't :console:
    Spoiler:
    Show
    Hmm... Possibly? I haven't broken anything in days...
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    Mine changes all the time, but right now, I'd have to say Autumn because of this:
    Spoiler:
    Show
    Except autumns are never this nice in real life. :cry2:
    I agree.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Summer because I can wear pretty floral dresses :flutter:
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Impressive)
    Other than the magnificent view that is included in your first post. I like it because there are no insects flying around, and it's not too cold nor too hot (in mid-process to winter).

    Posted from TSR Mobile
    Ooh yes, all the moths that suddenly find themselves hovering around my bedroom light during the summer :afraid:

    (Original post by ZuluK)
    I'm a summer baby but I prefer Autumn and winter

    Always have and no one else in my family or group of friends agree
    Well, I'm your friend, right? :puppyeyes:
    Spoiler:
    Show
    And I like autumn :yep:

    (Original post by Vicky628)
    You have all the living-in-London advantages that I don't :console:
    Spoiler:
    Show
    Hmm... Possibly? I haven't broken anything in days...
    What advantages? I haven't actually gone out to take advantage of anything here :rofl:
    Spoiler:
    Show
    See? There's a start. :yep:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)

    What advantages? I haven't actually gone out to take advantage of anything here :rofl:
    Spoiler:
    Show
    See? There's a start. :yep:
    The music scene, social stuff, shops! Plus you get to say you know the queen... Nothing here but sheep and a tatty primark...
    Spoiler:
    Show
    I know, I think I deserve a sticker
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Vicky628)
    The music scene, social stuff, shops! Plus you get to say you know the queen... Nothing here but sheep and a tatty primark...
    Spoiler:
    Show
    I know, I think I deserve a sticker
    Yeah... why haven't I told non-Londoners the fact that I've met the Queen? :eek:
    Spoiler:
    Show
    How about a gold star? :mmm:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    They all have their pros and cons. I'd probably have to say Winter as I love Christmas ridiculous amounts. And that cosy feeling. Although I do find January and February can be a bit depressing.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    Yeah... why haven't I told non-Londoners the fact that I've met the Queen? :eek:
    Spoiler:
    Show
    How about a gold star? :mmm:
    Spoiler:
    Show
    I appreciate it my life's work is accomplished


    OMGF YOU MET THE BLOODY QUEEN HOW COOL IS THAT MAN:dance:
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Vicky628)
    Spoiler:
    Show
    I appreciate it my life's work is accomplished

    OMGF YOU MET THE BLOODY QUEEN HOW COOL IS THAT MAN:dance:
    I KNOW RIGHT! 'TWAS ABSOLUTELY AMAZING :nutcase:
    Spoiler:
    Show
    :rofl:

    And happy to help! :yep:
    Offline

    14
    (Original post by TheOtherSide.)

    Well, I'm your friend, right? :puppyeyes:
    Spoiler:
    Show
    And I like autumn :yep:
    Yes.... We are best tsrian friends of course... No question about that!! Autumn is the most beautiful season I think

    Spoiler:
    Show
    oh sent you a random PM
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.