Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

What subjects do you not want to revise at the moment? Watch

    Offline

    19
    ReputationRep:
    citizenship, ict and history
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    You will do and I am generally scared! Have you chosen your A Level options yet?
    There's no need to be. :lol: (wow I am such a hypocrite )

    :yep: Maths, Further Maths, Physics and German
    Spoiler:
    Show
    Yep, lots of STEM subjects. :lol:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by TheOtherSide.)
    There's no need to be. :lol: (wow I am such a hypocrite )

    :yep: Maths, Further Maths, Physics and German
    Spoiler:
    Show
    Yep, lots of STEM subjects. :lol:
    Haha and STEM student eh? Damn too many of them on here lol. Wow a language will be interesting to do!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Physics p2 and p3 and also English
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Literature, so boring
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Haha and STEM student eh? Damn too many of them on here lol. Wow a language will be interesting to do!
    I think so too! :woo:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by TheOtherSide.)
    I think so too! :woo:
    Your too smart.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Your too smart.
    :blush:
    Spoiler:
    Show
    N'aww. you're a genius for taking English! :yep:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by TheOtherSide.)
    :blush:
    Spoiler:
    Show
    N'aww. you're a genius for taking English! :yep:
    Haha nope I am not. I had several PM's on here for help in English - it is so cute.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Haha nope I am not. I had several PM's on here for help in English - it is so cute.
    'Tis like me getting PMs for French help. :rofl:
    Spoiler:
    Show
    I dunno what I was getting myself into.. :getmecoat:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by TheOtherSide.)
    'Tis like me getting PMs for French help. :rofl:
    Spoiler:
    Show
    I dunno what I was getting myself into.. :getmecoat:
    Haha I like helping though.
    Offline

    9
    ReputationRep:
    French and chemistry
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Haha I like helping though.
    Me too, except when people ask me, I have absolutely no idea how I'm supposed to help them. :getmecoat:
    Spoiler:
    Show
    I've even had a couple of PMs asking for English help. Asking me. :eek:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by TheOtherSide.)
    Me too, except when people ask me, I have absolutely no idea how I'm supposed to help them. :getmecoat:
    Spoiler:
    Show
    I've even had a couple of PMs asking for English help. Asking me. :eek:
    Send them to me haha. Usually if I have no idea what to help with, I google it.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Send them to me haha. Usually if I have no idea what to help with, I google it.
    That was ages ago, and I think people have now gotten the idea that I'm definitely not the right person to ask for English help. :lol:
    If anyone does still somehow come up, will do.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Physics
    Offline

    22
    ReputationRep:
    (Original post by aamirac)
    which one would be mathematically correct though?
    That'd be: T_1 + T_2 + T_3.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    the extended unit of physics, oh lord
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
    Useful resources

    Study tools

    Rosette

    Essay expert

    Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

    Thinking about uni already?

    Thinking about uni already?

    See where you can apply with our uni match tool

    Student chat

    Ask a question

    Chat to other GCSE students and get your study questions answered.

    Creating

    Make study resources

    Create all the resources you need to get the grades.

    Planner

    Create your own Study Plan

    Organise all your homework and exams so you never miss another deadline.

    Resources by subject

    From flashcards to mind maps; there's everything you need for all of your GCSE subjects.

    Papers

    Find past papers

    100s of GCSE past papers for all your subjects at your fingertips.

    Help out other students

    Can you help? Study help unanswered threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.