Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

WATCH ME: I'm NOT going to revise; see you in the summer with my results! Watch

    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Leicester City)
    UPDATE: SO FAR SO GOOD!

    It was so funny when all of you revised for the Biology exam (AQA) and I didn't and I reckon I got full marks on that paper!
    How was chemistry? Did you do any RS?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Leicester City)
    There's no point. I am going to use study leave (wisely) and play PS4!

    LOL at those who will get Cs and below whereas I, with no revision, attain Bs and above. Anyway, let's wait and see!

    COME AT ME EXAMINERS!
    lol ps4 lol peasant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    beg.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Maybe relaxing and not stressing is the answer? You probably won't do any better than what you got in mocks then.
    Offline

    19
    ReputationRep:


    good luck with that bro :lol:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    snake
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    UPDATE: It's going surprisingly well. I didn't even revise for Geography yesterday and I maybe looking at an A. English Literature just involved me writing absolute ******** (of a good quality, might I say). Physics and Business Studies today went especially well; I might be looking at a couple of Bs or even As!
    Offline

    6
    ReputationRep:
    .Jeff458 read this thread. wish we were like this guy. :rofl:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Leicester City)
    UPDATE: It's going surprisingly well. I didn't even revise for Geography yesterday and I maybe looking at an A. English Literature just involved me writing absolute ******** (of a good quality, might I say). Physics and Business Studies today went especially well; I might be looking at a couple of Bs or even As!
    I hope you take a picture and post all your results in the summer.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by sameehaiqbal)
    .Jeff458 read this thread. wish we were like this guy. :rofl:
    Hahahaha I don't believe a word this guy says.

    Everytime in my life someone says they haven't revised, I always know they have and then I find this out after. The rule of life is pretty simple. The results you get reflect your hard work. Hard work never goes to waste.
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by .Jeff458)
    Hahahaha I don't believe a word this guy says.

    Everytime in my life someone says they haven't revised, I always know they have and then I find this out after. The rule of life is pretty simple. The results you get reflect your hard work. Hard work never goes to waste.
    I know. People in my class are like "hah i haven't revised at all" then they walk out with all A's? i never really know what to say to these kind of people tbh. like do u wnt a medal m8? :congrats: :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by sameehaiqbal)
    I know. People in my class are like "hah i haven't revised at all" then they walk out with all A's? i never really know what to say to these kind of people tbh. like do u wnt a medal m8? :congrats: :rofl:
    Hahaha ikr.

    These are people I like to call mega pric*s
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by sameehaiqbal)
    I know. People in my class are like "hah i haven't revised at all" then they walk out with all A's? i never really know what to say to these kind of people tbh. like do u wnt a medal m8? :congrats: :rofl:
    this guy in my bio class had the nerve to turn around to me when i was revising and said ''i dont need revision, actually revision should be banned, it's technically cheating'' :diep:
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by ihatePE)
    this guy in my bio class had the nerve to turn around to me when i was revising and said ''i dont need revision, actually revision should be banned, it's technically cheating'' :diep:
    Wtf????????????????????????????? ?
    *FACEPALM*!! lmao :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ihatePE)
    this guy in my bio class had the nerve to turn around to me when i was revising and said ''i dont need revision, actually revision should be banned, it's technically cheating'' :diep:
    Bet they're a posh pr1ck
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by .Jeff458)
    Hahaha ikr.

    These are people I like to call mega pric*s
    Is it just me or does everyone get A* in their GCSEs. Is it easier than Nat 5s haha ?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    6
    ReputationRep:
    inb4 excess consumption of bleach leading to painful mortum
    Offline

    2
    ReputationRep:
    This guy is trolling you all


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by RossB1702)
    Is it just me or does everyone get A* in their GCSEs. Is it easier than Nat 5s haha ?


    Posted from TSR Mobile
    Hahahaha ikr!!!!!!!!!!

    English exams are easier yeah. That's why we do less subjects because our exams are a good bit harder. Like quite a bit harder
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by .Jeff458)
    Hahahaha ikr!!!!!!!!!!

    English exams are easier yeah. That's why we do less subjects because our exams are a good bit harder. Like quite a bit harder
    Yeah I was looking at a GCSE maths question paper it was of Nat 5 life skills maths standard haha.


    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources

    Study tools

    Rosette

    Essay expert

    Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

    Thinking about uni already?

    Thinking about uni already?

    See where you can apply with our uni match tool

    Student chat

    Ask a question

    Chat to other GCSE students and get your study questions answered.

    Creating

    Make study resources

    Create all the resources you need to get the grades.

    Planner

    Create your own Study Plan

    Organise all your homework and exams so you never miss another deadline.

    Resources by subject

    From flashcards to mind maps; there's everything you need for all of your GCSE subjects.

    Papers

    Find past papers

    100s of GCSE past papers for all your subjects at your fingertips.

    Help out other students

    Can you help? Study help unanswered threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.