If you died, which TSR member would you trust to gain control of your account? Watch

TheonlyMrsHolmes
Badges: 17
Rep:
?
#61
Report 3 years ago
#61
(Original post by ServantOfMorgoth)
Is that your picture on the avatar btw?

Posted from TSR Mobile
No because if I was that perfect, I wouldn't have TSR. I'd probably be standing in front of the mirror for at least 8 hours a day.

(It's Cindy Kimberly)
0
reply
TheonlyMrsHolmes
Badges: 17
Rep:
?
#62
Report 3 years ago
#62
(Original post by ServantOfMorgoth)
Do you know what I do to caramel? :rofl2:
Lick it all up? :sexface:


(Why am I even interrupting this convo? good night people!)
0
reply
nucdev
Badges: 18
Rep:
?
#63
Report 3 years ago
#63
(Original post by TheonlyMrsHolmes)
Tell your mum, she wouldn't want her DNA insulted like that.
Go ahead!
She wouldn't care tbh

(Original post by ServantOfMorgoth)
Do you know what I do to caramel? :rofl2:
Don't think I want to know tbh :rofl:
0
reply
ServantOfMorgoth
Badges: 5
Rep:
?
#64
Report 3 years ago
#64
(Original post by TheonlyMrsHolmes)
No because if I was that perfect, I wouldn't have TSR. I'd probably be standing in front of the mirror for at least 8 hours a day.

(It's Cindy Kimberly)
Lol she's unknown and not perfect
0
reply
ServantOfMorgoth
Badges: 5
Rep:
?
#65
Report 3 years ago
#65
(Original post by TheonlyMrsHolmes)
Lick it all up? :sexface:


(Why am I even interrupting this convo? good night people!)
Do you even study 😅
0
reply
ServantOfMorgoth
Badges: 5
Rep:
?
#66
Report 3 years ago
#66
(Original post by nucdev)

Don't think I want to know tbh :rofl:
I wasn't gonna tell you anyway :mmm:
0
reply
nucdev
Badges: 18
Rep:
?
#67
Report 3 years ago
#67
(Original post by ServantOfMorgoth)
I wasn't gonna tell you anyway :mmm:
Good
As they say in Hindi/Urdu: "Raaz, raaz hi rahega" = "Secrets will remain secrets"
0
reply
TheonlyMrsHolmes
Badges: 17
Rep:
?
#68
Report 3 years ago
#68
(Original post by ServantOfMorgoth)
Do you even study 😅
Yes, yes I do.

OMG but I have school soon and I'm not asleep, help me!
0
reply
ServantOfMorgoth
Badges: 5
Rep:
?
#69
Report 3 years ago
#69
(Original post by nucdev)
Good
As they say in Hindi/Urdu: "Raaz, raaz hi rahega" = "Secrets will remain secrets"
Oh no its not going to remain a secret :rofl: I'm going to tell the one you love.
Ras' Al Ghul
0
reply
z33
Badges: 21
Rep:
?
#70
Report Thread starter 3 years ago
#70
(Original post by nucdev)
Lmfao back to my old pastime - derailing threads :lol:
0
reply
Thomb
Badges: 14
Rep:
?
#71
Report 3 years ago
#71
(Original post by WhimsicalSloth)
I'm so academic. :daydreaming:
Me too imsoacademic where are you and whats happened to you?
1
reply
PQ
Badges: 21
Rep:
?
#72
Report 3 years ago
#72
(Original post by Snufkin)
Nobody. My account would remain a permanent memorial so that people could visit my profile and weep. One day people might even be moved to make pilgrimage out of the sinful and desolate wastes of Chat and into the hallowed grounds of the mature student's forum where once I trod. :moon:
this

Also tbh if I die I kind of hope they'd shut down TSR or rename the UCAS forum in tribute </massive ego>
0
reply
Carnationlilyrose
Badges: 18
Rep:
?
#73
Report 3 years ago
#73
(Original post by PQ)
this

Also tbh if I die I kind of hope they'd shut down TSR or rename the UCAS forum in tribute </massive ego>
And it would only be what you deserve.
1
reply
shahanne
Badges: 13
Rep:
?
#74
Report 3 years ago
#74
Think TSR would be the last thing on my mind harhar
2
reply
Zacken
Badges: 22
Rep:
?
#75
Report 3 years ago
#75
(Original post by TheonlyMrsHolmes)
You know you've made it on TSR when someone trolls you like this

ZackenLovesDuck though AHAHAHA XDD
(Original post by SinsNotTragedies)
What does @ZackenLovesDuck mean? Do you like ducks?
I don't even know mate. :rofl: There's also ZackenVsDuck and Zack Attack :confused:
0
reply
fatima1998
Badges: 15
Rep:
?
#76
Report 3 years ago
#76
(Original post by Zacken)
I don't even know mate. :rofl: There's also ZackenVsDuck and Zack Attack :confused:
They are your lovers accept their love :lol:
0
reply
Lord Samosa
Badges: 19
Rep:
?
#77
Report 3 years ago
#77
No one :lolwut:
0
reply
spotify95
Badges: 18
Rep:
?
#78
Report 3 years ago
#78
(Original post by iEthan)
:hubba: that's a nice, high post count you've got there… :daydreaming: it would be a shame if somebody were to take control of it
Spoiler:
Show
kidding
Haha Quite a lot of those posts are from Chat/FG, which is my most used part of the site

After that, it's Music, Welcome Lounge/Introduce Yourself (speaking of, I need to get back in there soon! )
0
reply
thefatone
Badges: 6
Rep:
?
#79
Report 3 years ago
#79
Hmmmm, no-one unique enough to make posts like i do....for example(unfortunately got removed)on the Girls Shaving Their Faces thread i managed to be the first poster and posted this in response to OP's post
Spoiler:
Show
(Original post by PolarisVega)
I do this, are there any others? It makes my makeup look 1000x better because I don't have the annoying peach fuzz, makes my skin really smooth- i used to have quite a rough texture on my skin but not after I started shaving. It doesn't grow back thicker or anything. I think its great. I have a more even complexion, brighter skin and really smooth.
http://www.thestudentroom.co.uk/show...1#post65047571
Where my comment(if you can't see it) said
I shave my balls
Probably if i had to give it to someone maybe ForestShadow or homeland.lsw or TheOtherSide can't think of anyone else right now who makes good/funny posts....
3
reply
AngryRedhead
Badges: 21
Rep:
?
#80
Report 3 years ago
#80
Probably CoolCavy , Ethereal World or acupofgreentea for the girls

For the guys William Walkers dupe who shall not be named or tagged for obvious reasons
1
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts

All the exam results help you need

1,968

people online now

225,530

students helped last year

How are you feeling about GCSE Results Day?

Hopeful (214)
12.6%
Excited (156)
9.19%
Worried (305)
17.96%
Terrified (378)
22.26%
Meh (162)
9.54%
Confused (37)
2.18%
Putting on a brave face (233)
13.72%
Impatient (213)
12.54%

Watched Threads

View All