Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    A few times. There have been TSR marriages and I'm sure there are TSR kids out there

    Posted from TSR Mobile
    TSR marriages but not in real not everyone is a KID :lol:
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by fatima1998)
    TSR marriages but not in real not everyone is a KID :lol:
    I mean couples that met on TSR have got married and I'm sure a few of those have had kids....

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    I mean couples that met on TSR have got married and I'm sure a few of those have had kids....

    Posted from TSR Mobile
    OMG really :toofunny: i think its TDR not TSR :teehee: you are pretty sure, any experience
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by fatima1998)
    OMG really :toofunny: i think its TDR not TSR :teehee: you are pretty sure, any experience
    Good God no, I'm not that successful with women - still waiting on a kiss:eek::eek::eek:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Good God no, I'm not that successful with women - still waiting on a kiss:eek::eek::eek:

    Posted from TSR Mobile
    awww :console: but you are good in flirting :teehee: kiss not a good thing :rofl:
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by fatima1998)
    awww :console: but you are good in flirting :teehee: kiss not a good thing :rofl:
    I know my way around the dictionary

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    I know my way around the dictionary

    Posted from TSR Mobile
    try tinder :yy:
    :rofl: or any other dating site
    • #5
    #5

    (Original post by Anonymous)
    Nah, I have already got a boyfriend. It's literally just someone to talk to, sometimes I get lonely you know. 😂 Am only human. Even a girl best friend would be great!
    I'm a girl but I can pretend to be a boy if you like, hmu x
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Ignore she just wants to :perv:
    she just want to? :sexface:
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by fatima1998)
    try tinder :yy:
    :rofl: or any other dating site
    I'm on there, so far I've had one match, but she didn't respond to the message so yeah, I'm doomed to be alone:yep:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    I'm on there, so far I've had one match, but she didn't respond to the message so yeah, I'm doomed to be alone:yep:

    Posted from TSR Mobile
    :eek3: i was kidding :rofl: aww :console: maybe try someone on TSR with your green bars :woo:
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by fatima1998)
    :eek3: i was kidding :rofl: aww :console: maybe try someone on TSR with your green bars :woo:
    Hahaha maybe

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    I'm on there, so far I've had one match, but she didn't respond to the message so yeah, I'm doomed to be alone:yep:

    Posted from TSR Mobile
    I thought you were in a relationship Andy?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    ?-?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Routeri)
    you're lonely cause you don' t have a BFF?
    No lol. I understand bc other friends have done this before :laugh:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by 41b)
    Yeah.
    hating on people on TSR......
    Spoiler:
    Show
    eh...get a life maybe?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Mrs.Grey)
    No lol. I understand bc other friends have done this before :laugh:
    yeah i accidentally quoted you instead XD
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by SassKing13)
    I thought you were in a relationship Andy?
    Yeah, I mainly joined that app for the lols, but then I thought it might help me make a few more local friends. Then I realised it's a useless app for guys that look like me.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    16
    ReputationRep:
    The only straight guys that would be your BFF would be those with idle crushes on you wanting for something more. I wouldn't be surprised if that was why your previous relationship failed.
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: June 13, 2016
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.