Happy Birthday Monsieur @FireFreezer77!

Announcements
    Offline

    3
    (Original post by Matrix123)
    :ahee::flute::godancing:

    De rien Freezer! :rofl:
    Spoiler:
    Show
    You're welcome
    Aww good good! That's great to hear
    Haha!

    Ooh I know that one too!
    :hugs: Aww! Such a nice place!
    Offline

    3
    (Original post by honour)
    FireFreezer77 :birthday:

    Hope you're having a fab day! :^_^:
    Thankyouu!

    It's been Okish, not great tbh!

    (Original post by Bluebutterfly310)
    :hugs:

    Aw i see and that good to hear then

    Hows your birthday going? doing anything nice??
    :hugs:

    Indeed I guess! (Forgot what I wrote )

    Ok since my down spell ended at work. Just relaxing in bed, a,axed at how many people wished me a happy bday! I'm shocked!

    (Original post by RosesAreRed1)
    how many ppl congradulated your bday irl? did you have a surprise party? did you have a bed breakfast
    Quite a few tbh!
    Nope
    Nope I had to get up for work, I don't eat breakfast anyway.

    (Original post by tamil fever)
    Happy Birthday!!!
    Thank you for!

    (Original post by RosesAreRed1)
    happy birthday i wish that you never get cancer
    That's erm rather random. I wish I never get it too.

    (Original post by Reachin4TheStars)
    It's okay
    I'm sure it will all change for the best

    Well I hope so tbh! Only time will tell!

    (Original post by CheeseIsVeg)
    :rofl: :rofl: yay XD
    :console: oww well at least it got better - cake? :mmm:
    It was meh

    :rofl: :lol: DX
    :hugs: True I guess! Nope no cake. Really couldn't stomach any today anyway tbh!
    Aww :console: Wish I could've been there to make it magnificent!
    Hope tomorrow is better bestie! :cube:


    (Original post by fardm76)
    Happy birthday !!!!!!!!!!
    Spoiler:
    Show
    If you could choose your birthday presents , what would you choose ?
    Thank you!!

    Seeing as I did choose them, my satnav and trainers!
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:

    Indeed I guess! (Forgot what I wrote )

    Ok since my down spell ended at work. Just relaxing in bed, a,axed at how many people wished me a happy bday! I'm shocked!
    Lol

    Good to hear that and aw well lots of people care about you
    :hugs:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs: True I guess! Nope no cake. Really couldn't stomach any today anyway tbh!
    Aww :console: Wish I could've been there to make it magnificent!
    Hope tomorrow is better bestie! :cube:!

    no cake?!!!!!!!!WUH
    I bake/buy cake on my birthday for others (as I don't like cake myself) and yeah
    Gotta have cake - get it tomorrow
    Spoiler:
    Show
    Me too I fear it will be worse cos maths test :bawling:
    Hope you have a great day, and go buy a fab cake :mmm:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)


    It's never too late

    THANKYOU!!!!!!!

    :woo: :woo:

    Ooooh a present! :excited:

    That's a very present like present!

    It's a one of a kind


    Glad you like it :rofl:
    Offline

    3
    (Original post by CheeseIsVeg)
    no cake?!!!!!!!!WUH
    I bake/buy cake on my birthday for others (as I don't like cake myself) and yeah
    Gotta have cake - get it tomorrow
    Spoiler:
    Show
    Me too I fear it will be worse cos maths test :bawling:
    Hope you have a great day, and go buy a fab cake :mmm:
    Nope! As I said I couldn't have eaten it anyway without throwing up!
    Aww that's so nice of you to do!
    Maybe! Much rather have bread! I love bread so much! It's delicious!
    Spoiler:
    Show
    Aww :console: You're gonna ace this test! Fact
    Thanks! Maybe I will, got therapy though so probs not

    Anyways, Goodnight Cheese! Sleep Well! :hugs:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Nope! As I said I couldn't have eaten it anyway without throwing up!
    Aww that's so nice of you to do!
    Maybe! Much rather have bread! I love bread so much! It's delicious!
    Spoiler:
    Show
    Aww :console: You're gonna ace this test! Fact
    Thanks! Maybe I will, got therapy though so probs not
    Anyways, Goodnight Cheese! Sleep Well! :hugs:
    oh ok
    my pleasure! I like to bake so its an excuse I use
    haha bread is fab :yy:
    Spoiler:
    Show
    no I'm not :cry: doing UCAS stuff instead of revision
    oh well I hope you do :cube:
    night, sweetest dreams! I hope you sleep well on your birthday, final harpea birfdae from me
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    hehe its ok :hugs:I have assumed many words were masculine and turned out not to be
    Un très bon anniversaire :party:
    Spoiler:
    Show
    Embarrassed infront of my whole AS class last year :emo:
    Spoiler:
    Show
    Oh no Tbh, I'm making several silly mistakes in my new A2 class :o:o
    PRSOM (This is literally the story of my life)

    (Original post by FireFreezer77)
    I think you may have slipped into Welsh there!
    Llyyyylyyyllllyyyyyylylllylyly (My Response)

    Thankyouuuu!
    It was no where near that good but was decent enough thanks!!
    Hehe of course, you can't have a birthday celebration without a cheeky bit of welsh
    Love your reaction:thumbsup:

    I've seen from other posts that your day wasn't so good, I'm sorry to hear that, but at least it was decent. Hope you get back to your motivationally motivating self real soon:jive::jive:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by IKEAPanda37)
    Spoiler:
    Show
    Oh no Tbh, I'm making several silly mistakes in my new A2 class :o:o
    PRSOM (This is literally the story of my life)



    Hehe of course, you can't have a birthday celebration without a cheeky bit of welsh
    Love your reaction:thumbsup:

    I've seen from other posts that your day wasn't so good, I'm sorry to hear that, but at least it was decent. Hope you get back to your motivationally motivating self real soon:jive::jive:
    oww I'm sure you're not :jumphug:You know where I am should you require any assistance :mmm::yy:
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: October 5, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
Would you prefer to be told about sex by your:
Useful resources
Study resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.