Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

0
    ReputationRep:
    Great1

0
    ReputationRep:
    (Original post by Dagur_91)
    Hei!

Skjönner at det er mer enn karakterne som teller. Skal på LSE for MSc i Finance and Private Equity med mindre jeg får et superbra jobbtilbud etter bachelor. Har gode referanser, ganske flink å snakke for meg selv og skrive engelsk. Jobber i inkasso for tida og skal undervise første års studenter på BI som veileder etter sommeren. Hva er det du sikter mot på LSE?
    Beklager, jeg så denne rett etter du skrev og så glemte jeg det helt bort! Om du nevner arbeidserfaringen du får etter sommeren vil det nok være et stort pluss! Så lykke til med søknadsprosessen

Jeg ser først og fremst på MSc Economic History eller MSc Global History, men jeg vet ikke om jeg kommer til å søke enda (kikker også på andre universiteter, som f.eks. Durhams MA in Social & Economic History Research Methods), eller om jeg drar tilbake til Norge og UiO. Venter fortsatt på svar på karakterer siste halvår fra universitetet, og jeg håper jeg kan klare rundt 65% totat for året, selv om jeg har mine tvil; eksamen kunne definitivt ha gått bedre

11
    ReputationRep:
    Hva er de x-ene britere skriver etter sine meldinger? Så rart...

0
    ReputationRep:
    (Original post by kingquang)
    Hva er de x-ene britere skriver etter sine meldinger? Så rart...
    Kisses! Bruker å svare med xxx selv men glemmer meg ofte bort :P

11
    ReputationRep:
    Er det en del av den britiske kulturen? Ingen nordmenn i Norge gjør det

16
    ReputationRep:
    (Original post by kingquang)
    Er det en del av den britiske kulturen? Ingen nordmenn i Norge gjør det
    Ja det er en vanlig måte å signere noe på, dersom man sender det til noen man er glad i jeg hadde ikke skrevet det på en epost til sjefen min, for eksempel. Det betyr kyss, som sagt!

0
    ReputationRep:
    Noen nordmenn i Nottingham?

0
    ReputationRep:
    Noen nordmenn i Milton Keynes

Posted from TSR Mobile

0
    ReputationRep:
    dette forumet er død

Posted from TSR Mobile

16
    ReputationRep:
    (Original post by ismaelkonge)
    dette forumet er død

Posted from TSR Mobile
    Jeg trod du forventer ganske mye om du tror du kommer til å få svar på "noen nordmenn i Milton Keyes?" på et britisk forum :p:
    Jeg ser for meg at det er knapt 20 nordmenn på hele forumet...da er det lite sannsynlig at noen av de bor i Milton Keynes.

1
    ReputationRep:
    Er det ingen folk her lengre? :O

16
    ReputationRep:
    (Original post by katharinakri)
    Er det ingen folk her lengre? :O
    Jo, jeg er her

1
    ReputationRep:
    (Original post by Piggsil)
    Jo, jeg er her
    Haahahha! Great. Jeg trenger råd. Er det mange av dere her som faktisk har tatt steget og går på skole i England? For jeg angrer på at jeg ikke gjorde det

16
    ReputationRep:
    Haahahha! Great. Jeg trenger råd. Er det mange av dere her som faktisk har tatt steget og går på skole i England? For jeg angrer på at jeg ikke gjorde det
    Jeg er jo engelsk, så kan ikke akkurat svare på spørsmålet ditt, beklager. Men det har vært noen i denne tråden som har gjort det. Om de bruker TSR ennå vet jeg ikke.
    Men samboeren min har gått på skolen i England hvor han møtte blant andre meg

1
    ReputationRep:
    Jeg er jo engelsk, så kan ikke akkurat svare på spørsmålet ditt, beklager. Men det har vært noen i denne tråden som har gjort det. Om de bruker TSR ennå vet jeg ikke.
    Men samboeren min har gått på skolen i England hvor han møtte blant andre meg
    Aaah, jeg forstår forhåpentligvis flytter jeg neste år

16
    ReputationRep:
    Aaah, jeg forstår ������ forhåpentligvis flytter jeg neste år
    Hvor skal du flytte til?

1
    ReputationRep:
    Hvor skal du flytte til?
    York

1
    ReputationRep:
    Hello Norwegian Society!

I've just posted a new video on my channel for international students. It's on finding accommodation when you're coming to study in the UK. Check it out and let me know what you think:

https://www.youtube.com/watch?v=IfAALOrhmFw

If you have any questions about studying in the UK, I'm happy to help!

0
    ReputationRep:
    Noen som søker til Manchester?

1
    ReputationRep:
    Jeg har studert ved University of Leicester i nesten 3 år nå, kan varmt anbefale å studere i England! Det beste er jo å velge et sted der det ikke er mange norske, slik at du faktisk må snakke engelsk.Jeg har en venninne som nettopp har begynt å studere i Kingston, og der kryr det av nordmenn. Hun sier at hun nesten ikke får snakket engelsk. Siden jeg ikke har hatt noen "norske klikker", så har fått mange venner fra mange forskjellige land, noe som jeg tror aldri hadde skjedd hvis jeg hadde studert i Norge.

Greit nok, det koster å studere i utlandet, men jeg hadde glatt gjort det igjen hvis jeg skulle ta avgjørelsen på nytt. Liker meg så godt i England at jeg skal ta en mastergrad ved Nottingham Trent University til høsten.

• See more of what you like on The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

• Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    US study forum

Accommodation profiles:

iQ Student Accommodation

iQ Student Accommodation

Great value student rooms in city centre locations all across the UK

X1 Lettings

X1 Lettings

Luxury student accommodation in Liverpool & Manchester.

Collegiate Accommodation

Collegiate Accommodation

"This is student living. Just better."

Scape Student Living

Study Inn

Providing stunning high quality, boutique student accommodation throughout the UK

The Student Housing Company

The Student Housing Company

Award-winning student accommodation - voted by 22,000 students.

Groups associated with this forum:

View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

• The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.