Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

The Describe The Person Above You Generation X Watch

  • View Poll Results: [MULTIPLE VOTES ALLOWED!!] Who would you like to meet face to face?
    This Honest
    10
    41.67%
    The Epicurean
    5
    20.83%
    Ranbow99
    6
    25.00%
    L'Evil Fish
    9
    37.50%
    Olympiad
    7
    29.17%
    Malevolent
    9
    37.50%
    Boumavilla
    3
    12.50%
    ZRO
    7
    29.17%
    Stevo F
    5
    20.83%
    The Mad Dog
    3
    12.50%
    Simran Mars Foster
    3
    12.50%
    Beeninetytwo
    6
    25.00%
    ipoop
    8
    33.33%

    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Potiron)
    ^ doesn't know what an OG is

    ps, the sooner autoplay is banned the better
    We already got it banned :lol: But for some reason they brought it back again (thanks to Ranbow for noticing :bigsmile: ).
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by The Epicurean)
    We already got it banned :lol: But for some reason they brought it back again (thanks to Ranbow for noticing :bigsmile: ).
    Those messages on walls?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    Those messages on walls?
    Yeah, can't remember who it was now. But they spammed the mods wall :lol:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by The Epicurean)
    Yeah, can't remember who it was now. But they spammed the mods wall :lol:
    I remember :teehee: :mmm:
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    Welcome Squad
    (Original post by L'Evil Fish)
    I remember :teehee: :mmm:
    I wasn't aware of autoplay until yesterday. Now, the song is playing twice
    "And he walked away, waddle waddle!"
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    I remember :teehee: :mmm:

    (Original post by The Epicurean)
    Yeah, can't remember who it was now. But they spammed the mods wall :lol:
    Abject Testament? :holmes:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by SecretDuck)
    I wasn't aware of autoplay until yesterday. Now, the song is playing twice
    "And he walked away, waddle waddle!"
    :rofl: have fun

    (Original post by ranbow99)
    Abject Testament? :holmes:
    :teehee:
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    Welcome Squad
    (Original post by L'Evil Fish)
    :rofl: have fun



    :teehee:
    :hand: I'm not going to abuse it.

    It's playing again :teehee:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by SecretDuck)
    :hand: I'm not going to abuse it.

    It's playing again :teehee:
    :rofl:

    I never use them...
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Hey guys! :hi:

    My attendance on this thread is getting worse and worse due to exams! :emo:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    ^has noticed that this forum used to be called "Games and Competitions" but is now called "Forum Games" :holmes:
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    Welcome Squad
    (Original post by The Epicurean)
    ^has noticed that this forum used to be called "Games and Competitions" but is now called "Forum Games" :holmes:
    Yeah, I noticed that too :yep:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SecretDuck)
    Yeah, I noticed that too :yep:
    It was misleading though as I have never seen a competition in this forum before :hmmm:
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    Welcome Squad
    (Original post by The Epicurean)
    It was misleading though as I have never seen a competition in this forum before :hmmm:
    This is not a competition - it's an arms race :ahee:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SecretDuck)
    This is not a competition - it's an arms race :ahee:
    :holmes:

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by The Epicurean)
    ^has noticed that this forum used to be called "Games and Competitions" but is now called "Forum Games" :holmes:
    No I hadn't!

    But now I have. :yep:

    Why did they change it, I wonder... :holmes:
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    Welcome Squad
    (Original post by boumavilla)
    No I hadn't!

    But now I have. :yep:

    Why did they change it, I wonder... :holmes:
    :iiam:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SecretDuck)
    :iiam:
    Like your name! :mmm:
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    Welcome Squad
    (Original post by boumavilla)
    Like your name! :mmm:
    Thanks :flower2:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SecretDuck)
    Thanks :flower2:
    :lol:

    Not sure you understood what I meant!

    It was meant to be a pun because mystery is like secret...

    Although your name is pretty awesome still!
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.