Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Post a picture of yourself *Be nice, don't want to get this closed* Watch

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Unstoppable3x)
    Dn't have snapchat
    Find that app soo boring -.-
    I'd make it fun :sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    I remember when ggmu told me that he'd only get married to an Indian.
    He's using you for ONS. :sexface:

    Posted from TSR Mobile
    what the hell is ONS?
    Sounds ...... weird lol

    I'm nooo Indian, but whoo said i like liked him? ;[
    Said i like him..
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    I remember when ggmu told me that he'd only get married to an Indian.
    He's using you for ONS. :sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Omg wtf shh y do dis

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    I'd make it fun :sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Do it with missfats, you both clearly love eachother LOADS.
    You're both obsesed with the sexface too :P
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Unstoppable3x)
    what the hell is ONS?
    Sounds ...... weird lol

    I'm nooo Indian, but whoo said i like liked him? ;[
    Said i like him..
    One night stand lool Indian guys are known for practising before they get married. :sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    Omg wtf shh y do dis

    Posted from TSR Mobile
    Loool ggmu u are hurting her. Don't do that...

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Unstoppable3x)
    Do it with missfats, you both clearly love eachother LOADS.
    You're both obsesed with the sexface too :P
    I choose you!

    (Original post by missfats)
    One night stand lool Indian guys are known for practising before they get married. :sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Smh that's Pakistanis don't get gassed

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    I choose you!



    Smh that's Pakistanis don't get gassed

    Posted from TSR Mobile
    who needs you? Lol gass head.

    Cuz pakistanis get it more. :awesome:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    who needs you? Lol gass head.

    Cuz pakistanis get it more. :awesome:

    Posted from TSR Mobile
    Don't be so proud of haraam activities

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    Don't be so proud of haraam activities

    Posted from TSR Mobile
    I just said the reason.
    Don't agree

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    Don't be so proud of haraam activities

    Posted from TSR Mobile
    You're muslim too :O:O
    astughfirallah!

    dundandan - can't touch this :P
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    I just said the reason.
    Don't agree

    Posted from TSR Mobile
    Yh that's right you correct yourself :smug:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:


    hi boys
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    Yh that's right you correct yourself :smug:

    Posted from TSR Mobile
    My booooooo xx :ahee:

    Posted from TSR Mobile
    Attached Images
     
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    My booooooo xx :ahee:

    Posted from TSR Mobile
    Meh not bad but picture has you gassed

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    Meh not bad but picture has you gassed

    Posted from TSR Mobile
    Not gonna lie. I am GASSED...

    Next one: rate him

    Posted from TSR Mobile
    Attached Images
     
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    Not gonna lie. I am GASSED...

    Next one: rate him

    Posted from TSR Mobile
    If you like beta qualities then sure he's great.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    If you like beta qualities then sure he's great.

    Posted from TSR Mobile
    How does an alpha look then? :eek:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    How does an alpha look then? :eek:

    Posted from TSR Mobile
    No I won't post a picture of myself as a point of reference to what is alpha omg

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    No I won't post a picture of myself as a point of reference to what is alpha omg

    Posted from TSR Mobile
    meh I prefer feminine guys.

    :erm:

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.