Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Cheese's Summer of Some Sort Watch

  • View Poll Results: Who do you want as President of the USA (and later world)?
    Clinton
    0
    0%
    Cheese
    72.58%
    Trump
    8.06%
    Other
    19.35%

    Offline

    18
    ReputationRep:
    I have voted.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    The deed is done
    Spoiler:
    Show
    not that - the poll u silly!
    The deadline is very far away...:erm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Me: wanna play some Pinturillo soon?

    (Original post by CheeseIsVeg)
    Yeah sure, we can play soon
    ****16 hours later***

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by LDS16)
    Me: wanna play some Pinturillo soon?



    ****16 hours later***

    Yeah, I do! When Cheese plays it's like 2 in the morning here
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by raniafern)
    Yeah, I do! When Cheese plays it's like 2 in the morning here
    I'm only really free in the early evening, 8-11pm haha, so it's awkward for me. It sucks so much haha
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by LDS16)
    I'm only really free in the early evening, 8-11pm haha, so it's awkward for me. It sucks so much haha
    Haha, no problemo :hat2:
    • Community Assistant
    • Thread Starter
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by SassKing13)
    I have voted.
    :five:

    (Original post by Matrix123)
    The deadline is very far away...:erm:
    Posted from TSR Mobile
    yh but if u vote now, you shall avoid
    Spoiler:
    Show
    complications :sneakydevil:

    (Original post by LDS16)
    Me: wanna play some Pinturillo soon?

    ****16 hours later***

    i'll try to get a game in earlier this time lol XD
    (Original post by raniafern)
    Yeah, I do! When Cheese plays it's like 2 in the morning here
    well i'm sorry idk ure timezone dudette

    (Original post by LDS16)
    I'm only really free in the early evening, 8-11pm haha, so it's awkward for me. It sucks so much haha
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :five:


    yh but if u vote now, you shall avoid
    Spoiler:
    Show
    complications :sneakydevil:


    i'll try to get a game in earlier this time lol XD

    well i'm sorry idk ure timezone dudette


    3 hours ahead of you.
    • Community Assistant
    • Thread Starter
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by raniafern)
    3 hours ahead of you.
    so now its nearly 9pm?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    so now its nearly 9pm?
    8:41 to be precise. :yep:
    • Community Assistant
    • Thread Starter
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by raniafern)
    8:41 to be precise. :yep:
    *cough* 42 now *cough*
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    *cough* 42 now *cough*
    Oui, and 44 now :excited:
    • Community Assistant
    • Thread Starter
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by raniafern)
    Oui, and 44 now :excited:
    :hand:how about pinta v v soon?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :hand:how about pinta v v soon?
    Awesome, like right now? :woo: :party:
    • Community Assistant
    • Thread Starter
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by raniafern)
    Awesome, like right now? :woo: :party:
    :mmm:
    • Community Assistant
    • Thread Starter
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by raniafern)
    Awesome, like right now? :woo: :party:
    urgh, been offered to play table tennis, then i'll have dinner?It'll be either half an hour or an hour OR I could start one now and then leave u guys to it?
    what do u think? raniafern URGENT PLS
    Online

    18
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :mmm:
    ?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    urgh, been offered to play table tennis, then i'll have dinner?It'll be either half an hour or an hour OR I could start one now and then leave u guys to it?
    what do u think? raniafern URGENT PLS
    Anything, dude. I'm just bored out of my wits, but it's alright... Go ahead, I'll wait for you guys
    • Community Assistant
    • Thread Starter
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by XOR_)
    ?
    :lolwut:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by XOR_)
    ?
    Awww, that's cute :love:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.