Turn on thread page Beta
    Offline

    16
    (Original post by robinson999)
    lol
    i not a big homo, i still like girls

    i prob be better off being gay, cos girls don't like me lol
    awwww :hugs: naahh I am sure they do.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Lord Hysteria)
    awwww :hugs: naahh I am sure they do.
    :hugs: lol i dunno, lol oh well
    Offline

    19
    ReputationRep:
    rob gets all the girls :yes:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by eugenius 8)
    rob gets all the girls :yes:
    :lies:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    :p:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    :p: its so not true

    :rofl: just reported some one, and now they are prem banned
    Offline

    11
    ReputationRep:
    :cry: just loaded grey's season 3 episode 3 and part 1 was the right episode, but part 2 was some season 2 episode :hmpf: gotta wait for another one to load now :rolleyes:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    :hahaha:
    when you have all 4 season saved onto a ext hdd you don't have to worry about that
    Offline

    11
    ReputationRep:
    i dont have an ext hdd :puppyeyes:

    do you watch private practice as well?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    no lol, i seen one esp of it looked ok, just not downloaded it to watch it yet

    ext hdd are great
    Offline

    14
    ReputationRep:
    time for lunch as i hav't eaten yet lol
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Heyy People
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Tom your avatar is going to give me nightmares. :mute:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Holsy)
    Tom your avatar is going to give me nightmares. :mute:
    :sad:

    how are you holly?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    But it's scary!

    I'm goooood! Very tired though. Been up early clothes shopping with my friend I shall camwhore them later :yep: And having a Sex and the City night tonight with friends :w00t:

    How are you?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Holsy)
    But it's scary!

    I'm goooood! Very tired though. Been up early clothes shopping with my friend I shall camwhore them later :yep: And having a Sex and the City night tonight with friends :w00t:

    How are you?
    But but but its Avril Lavigne :unsure:

    oo sounds goood

    i feel really ill :sad: hung over to the max, i had such a bad nite last nite, had to get people to carry me home more or less :s:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Oh blimey, Tom. And it's not like you're small either! (Over 6 foot, oui?) Feel better soon you drunkard! :hugs:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Holsy)
    Oh blimey, Tom. And it's not like you're small either! (Over 6 foot, oui?) Feel better soon you drunkard! :hugs:
    I knw im 6ft 1" :s: lol o well, i wont get that drunk for a while!

    :hugs: ill be okay ive had worse!

    i have to work this evening aswell :sad:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Yeah, self-inflicted. I have no sympathy. :wink2:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Holsy)
    Yeah, self-inflicted. I have no sympathy. :wink2:
    Thanks Holly :p:

    wot u up to atm?
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.