Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Section Leader
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    AngryJellyfish - 1,991
    SoggyCabbages - 1,956
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by AngryJellyfish)
    AngryJellyfish - 1,991
    SoggyCabbages - 1,956
    :woo: :top:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    I have a few times but I don't really like it though

    Posted from TSR Mobile
    Where did you have it?!
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Where did you have it?!
    My dad was trying to make some dishes and he picked that - I guess he did a pretty good job but...no, not my thing All the other times were when we went out for an Indian at restaurants but tbh, I'm not much of a fan of Asian food

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    My dad was trying to make some dishes and he picked that - I guess he did a pretty good job but...no, not my thing All the other times were when we went out for an Indian at restaurants but tbh, I'm not much of a fan of Asian food

    Posted from TSR Mobile
    Oh, ok, you should try it made from a Pakistani(Not doubting your dad's cooking ) Maybe its not your thing, fair enough :top:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by AngryJellyfish)
    AngryJellyfish - 1,991
    SoggyCabbages - 1,956


    Woo you have rightfully reclaim your title as :king1: of spam :yay: :ymca:

    Spoiler:
    Show
    You do know cabbage can easily beat that right? You have to keep on posting until it the distance becomes to much for cabbage to close :wink:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Oh, ok, you should try it made from a Pakistani(Not doubting your dad's cooking ) Maybe its not your thing, fair enough :top:
    Fair enough...I don't know any Pakistanis though. Actually, there is one but it would be a bit wierd if I randomly asked her to make me a biryani Ahhh it's fine, my dad's pretty good at cooking but I'm quite rarely a fan of it Hmm...maybe, who knows

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Fair enough...I don't know any Pakistanis though. Actually, there is one but it would be a bit wierd if I randomly asked her to make me a biryani Ahhh it's fine, my dad's pretty good at cooking but I'm quite rarely a fan of it Hmm...maybe, who knows

    Posted from TSR Mobile

    Go to a takeway or restaurant lol if you wanna try the real deal
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    Go to a takeway or restaurant lol if you wanna try the real deal
    I have but hamza suggested that alternative because I didn't like it much :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Fair enough...I don't know any Pakistanis though. Actually, there is one but it would be a bit wierd if I randomly asked her to make me a biryani Ahhh it's fine, my dad's pretty good at cooking but I'm quite rarely a fan of it Hmm...maybe, who knows

    Posted from TSR Mobile
    Yeah, it wpuld be quite weird, plus I don't think she'll be able to make it unless her mum makes it........You need to be experienced.........

    Oh, ok

    I know...........lol jk
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Yeah, it wpuld be quite weird, plus I don't think she'll be able to make it unless her mum makes it........You need to be experienced.........

    Oh, ok

    I know...........lol jk
    Oh this person isn't a friend; it's a neighbour so she should know. Haha, how much experience would be preferable?

    :rofl:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Oh this person isn't a friend; it's a neighbour so she should know. Haha, how much experience would be preferable?

    :rofl:
    Posted from TSR Mobile
    Ermm.........I dunno tbh Perhaps a few years

    :jive:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :mwuaha:
    Spoiler:
    Show
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Ermm.........I dunno tbh Perhaps a few years

    :jive:
    Haha OK

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha OK

    Posted from TSR Mobile
    lol, do you want to be a chef or summin'?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    lol, do you want to be a chef or summin'?
    Noooo...my cooking skills are very, very limited

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:


    Offline

    2
    ReputationRep:


    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Noooo...my cooking skills are very, very limited

    Posted from TSR Mobile
    Ah, sorry I can't cook ANYTHING Hopefully my wife teaches me when I get married Good mentality I've got there, eh?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Ah, sorry I can't cook ANYTHING Hopefully my wife teaches me when I get married Good mentality I've got there, eh?
    No worries Haha, see I'm hoping to learn how to cook before I get married, preferably before I go to university

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.