Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by gomg)
    some year 9 kids in my school have done like 10 amg
    :lolwut: ****!:rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by MattFletcher)
    :woo:
    Now to work on listening.. :cool:
    Offline

    9
    ReputationRep:
    Anyone seen Schindler's List? I'm about to watch it (No sleep for me ) is it worth 3 hours?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by MattFletcher)
    Anyone seen Schindler's List? I'm about to watch it (No sleep for me ) is it worth 3 hours?
    It's good
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by Elm Tree)
    Got an A* in this French reading exam I just did :woo:
    You do aqa? I find their exams quite easy apart from the last written question of course :P
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    It's good
    Have you uploaded the video online?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by gomg)
    You do aqa? I find their exams quite easy apart from the last written question of course :P
    Nah, I'm doing Edexcel
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by justinawe)
    Ah, English Lit A-level... iirc, only one person in my college got an A for the first Lit exam this January.

    Thanks! She seems to think I'd make a good writer for some reason :rolleyes: I can only ever come up with stories when I absolutely have to, like during an exam. Otherwise I just cba really. I'm much more of a maths/physics person, I guess
    Ohhh... You're at College? How old are you? haha that's terrible... :/

    Haha mothers always* right. You can be be good at maths/physics & english! That's a true blessing... What i'd do to be good at physics. Lol


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Jina)
    Have you uploaded the video online?


    Posted from TSR Mobile
    Nope! There's nothing to it, so I want to finish my book first too
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    Nope! There's nothing to it, so I want to finish my book first too
    Ahh ok


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    I'm in one of those **** moods where I can't do anything... Can't be bothered, physically cba... Nothing constructive, feel dead and everything...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hello
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Jina)
    Ohhh... You're at College? How old are you? haha that's terrible... :/

    Haha mothers always* right. You can be be good at maths/physics & english! That's a true blessing... What i'd do to be good at physics. Lol


    Posted from TSR Mobile
    I'm 17 (I turn 18 in September).

    Hah! Maybe someday I'll go full Lewis Carroll
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    I'm in one of those **** moods where I can't do anything... Can't be bothered, physically cba... Nothing constructive, feel dead and everything...
    Relax today! go take a long, hot bath! You've been stressing too much today and need one day of ease! Listen to me!


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by justinawe)
    I'm 17 (I turn 18 in September).

    Hah! Maybe someday I'll go full Lewis Carroll
    *high five* let me guess though... You weren't born on the 13th of September. -_-


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    STUDY LEAVE WOOOOOOOOOOOOOOO (i'd still prefer to be at school.... concentrate better)
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Jina)
    Relax today! go take a long, hot bath! You've been stressing too much today and need one day of ease! Listen to me!


    Posted from TSR Mobile
    I've had a shower already

    Aah, I might just lie down and sleep...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    I've had a shower already

    Aah, I might just lie down and sleep...
    Haha naps are the best! Drink some tea! You'll be fine Fish! We're here for you!


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Jina)
    *high five* let me guess though... You weren't born on the 13th of September. -_-


    Posted from TSR Mobile
    Nah... 26th of September lol
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Jina)
    Haha naps are the best! Drink some tea! You'll be fine Fish! We're here for you!


    Posted from TSR Mobile
    Tea has caffeine which keeps you up
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources

Study tools

Rosette

Essay expert

Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

Thinking about uni already?

Thinking about uni already?

See where you can apply with our uni match tool

Student chat

Ask a question

Chat to other GCSE students and get your study questions answered.

Creating

Make study resources

Create all the resources you need to get the grades.

Planner

Create your own Study Plan

Organise all your homework and exams so you never miss another deadline.

Resources by subject

From flashcards to mind maps; there's everything you need for all of your GCSE subjects.

Papers

Find past papers

100s of GCSE past papers for all your subjects at your fingertips.

Help out other students

Can you help? Study help unanswered threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.