Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    14
    ReputationRep:
    why am i keep sneezing i think i need nostrils spray :mmm:
    did 2 pieces of homework :work:
    was planning to fit maths in but i literally cannot do maths with my eyes and brain half closed :yawn:
    veryyy tired today so gonna sleep at quarter past 11 today :borat:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Feeling tired and unprepared (when am I ever prepared lmao, I like to live life on the edge :indiff:) butttttt - extremely excited, really looking forward to uni. :grin:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I don't want to go back to Uni :shifty:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Relaxed and happy
    Offline

    3
    Finally feeling like i have achieved something good
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :console: Come to Cheese for a hug and complimentary cookies
    !
    :hugs:
    :cookie:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by z33)
    I just wish I could

    Same. :yep:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Sooooo sleeeeeepy!

    Matrix123 I'm gonna have an early night tonight (probably) so I don't know how long I'll be on for later, if I'm on at all that is.

    Good morning btw! And hope Matrix slept well!
    Have a great day!
    Offline

    3
    Morning all.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Fluttery
    Offline

    3
    Numb, tired and feeling sick
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Me trying to get through the week
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Shattered.
    • TSR Support Team
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Over the moon, my mammy passed her theory test today she failed last week due to nerves but passed today with flying colours :woo: really chuffed for her as she couldn't drive for years due to her anxiety and physical health and has been wanting to drive for so long and now she can and she's one step closer to becoming a driver now

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Bored!
    I wanna do something mad right now! Don't know what though
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Bored!
    I wanna do something mad right now! Don't know what though
    Write a song! Do it!

    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :mmm:
    No worries! :hugs:
    Aww, one can only try their best :top:
    Posted from TSR Mobile
    :hugs:
    I tried my best but unfortunately I couldn't answer 2 questions (5 marks)
    I hope I didn't mess the other parts up too much, I wasn't allowed time to check my answers
    (Original post by FireFreezer77)
    Nooo don't stress!! I know you'll do perfectly well!! You just need to realize that too!
    Aww no worries! Just do your best and do us proud! I know you can do it!
    And don't cry! That's my job!
    I'm stressing big time
    I have to get my PS done by the 23rd, Physics Hw, Chemistry Hw, Maths Hw done by end of week and test revision for Physics test on Wednesday
    I'm going to go eat a Magnum
    too frikkin hot here
    urrrrrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhh
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Sooooo sleeeeeepy!

    Matrix123 I'm gonna have an early night tonight (probably) so I don't know how long I'll be on for later, if I'm on at all that is.
    Good morning btw! And hope Matrix slept well!
    Have a great day!
    Haha OK
    Aw OK, fair enough

    Evening! Kind of
    She did thanks! She was very tired in the morning though! (At school, not before )
    Matrix hopes Freezer slept well too:yep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :hugs:
    I tried my best but unfortunately I couldn't answer 2 questions (5 marks)
    I hope I didn't mess the other parts up too much, I wasn't allowed time to check my answers

    I'm stressing big time
    I have to get my PS done by the 23rd, Physics Hw, Chemistry Hw, Maths Hw done by end of week and test revision for Physics test on Wednesday
    I'm going to go eat a Magnum
    too frikkin hot here
    urrrrrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhh
    MAGNUM! :woo:

    Aww glad you tried your best! Well, hopefully the rest of it will have gone well:yep:
    Aw I have lots of homework too :/
    Got the position I applied for though so that was good!
    Anyway, try not to stress so much - you've done the test now:hugs:
    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    I forgot to mention, when my friend was driving me home, she turned on the radio and my current favourite song came on - that pleased me so much :rofl:


    (Original post by Matrix123)
    Haha OK
    Aw OK, fair enough

    Evening! Kind of
    She did thanks! She was very tired in the morning though! (At school, not before )
    Matrix hopes Freezer slept well too:yep:

    MAGNUM! :woo:

    Aww glad you tried your best! Well, hopefully the rest of it will have gone well:yep:
    Aw I have lots of homework too :/
    Got the position I applied for though so that was good!
    Anyway, try not to stress so much - you've done the test now:hugs:
    Posted from TSR Mobile
    :hugs: Fingers crossed :sigh:
    :/ sucks :I If u ever need a hand, it's all fab revision for me to help you out :yy:
    Plus I like helping people! I might tutor some first years at the end of the year I'm good at that OMG CONGRATS :woo: :party: :jumphug: knew you could do it I will try but not good at that sort of thing lol
    Magnum was so good!Gonna make a cup of tea and get off tsr and get work done
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    I forgot to mention, when my friend was driving me home, she turned on the radio and my current favourite song came on - that pleased me so much :rofl:

    :hugs: Fingers crossed :sigh:
    :/ sucks :I If u ever need a hand, it's all fab revision for me to help you out :yy:
    Plus I like helping people! I might tutor some first years at the end of the year I'm good at that OMG CONGRATS :woo: :party: :jumphug: knew you could do it I will try but not good at that sort of thing lol
    Magnum was so good!Gonna make a cup of tea and get off tsr and get work done
    Ooh awesome! :flute:

    :hugs: my fingers are crossed for you:yep:
    Aw thanks! I should be alright though, hopefully
    Ooh cool! That's great to hear! On Thursdays and Fridays I may be helping year 7s in their French lessons:mmm: :france: :woo:
    Aw OK!

    Guess what I found in the freezer? Magnums! :ahee:
    OK, I should do the same - minus the tea
    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Break up or unrequited love?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.