What are you listening to now? VII Watch

This discussion is closed.
NotNotBatman
Badges: 20
Rep:
?
#8381
Report 3 years ago
#8381
(Original post by SassKing13)
Sounds a bit like the band in your dp
0
username1467365
Badges: 18
Rep:
?
#8382
Report 3 years ago
#8382
(Original post by Amellia123)
Haha awesome! Oh right I see! I shall have to listen to that! And okay! Breezin' is also a good George Benson song (my dad used to play one of his CDs when I was a kid - brings back the memories :lol:)



Have you not? Its kind of like soulful disco, reminds me a bit of Northern Soul sometimes! The id 'Celebration' as well :lol:

Hmmm this is a good question, by Chic I would say have a look at 'C'est Chic' (although they are more towards disco), Sister Sledge are quite similar to Chic (as are the likes of Boney M and The Tramps etc) Barry White is really good also, you'll recognise so many of his songs!! I am so in danger of recommending Disco rather than taking you on your 'journey to funk' :lol:

See if you like this;
https://www.youtube.com/watch?v=t4R0NZ81pHQ
Ahh 'Celebration' :lol: I'm listening to that now Awesome I might check them out too actually.

Yes, I'd actually saw that album of theirs before you mentioned it. Haha well that disco/funk thing is what I'd like to check out. I shall look into Chic and Kool & The Gang
0
username1467365
Badges: 18
Rep:
?
#8383
Report 3 years ago
#8383
(Original post by NotNotBatman)
Sounds a bit like the band in your dp
The lead singer of Echo and the Bunnymen thought The Mission were copying them I see what you mean though
0
math42
Badges: 20
Rep:
?
#8384
Report 3 years ago
#8384
1
Aristotle's' Disciple
Badges: 19
Rep:
?
#8385
Report 3 years ago
#8385
0
noticemesenpai
Badges: 14
Rep:
?
#8386
Report 3 years ago
#8386
was listening to this cuz I just finished my final essay of the year and submitted it.


Back to my usual music wooo
0
bookworm246love
Badges: 12
Rep:
?
#8387
Report 3 years ago
#8387
into the mystic - van morrison
0
noticemesenpai
Badges: 14
Rep:
?
#8388
Report 3 years ago
#8388


yeehh boiii
0
bookworm246love
Badges: 12
Rep:
?
#8389
Report 3 years ago
#8389
(Original post by Amellia123)


The observant will realise its from the B&Q advert :lol:
^^ thought i recognised it :rofl:
0
bookworm246love
Badges: 12
Rep:
?
#8390
Report 3 years ago
#8390
place to be - nick drake
0
Lord Samosa
Badges: 19
Rep:
?
#8391
Report 3 years ago
#8391
https://youtu.be/DSFnygzsLnk
0
bluemadhatter
Badges: 18
Rep:
?
#8392
Report 3 years ago
#8392
0
Amellia123
Badges: 15
Rep:
?
#8393
Report 3 years ago
#8393
(Original post by SassKing13)
Ahh 'Celebration' :lol: I'm listening to that now Awesome I might check them out too actually.

Yes, I'd actually saw that album of theirs before you mentioned it. Haha well that disco/funk thing is what I'd like to check out. I shall look into Chic and Kool & The Gang
Haha awesome! Didnt think you would be a massive disco fan if im honest :lol: oh right, yeah that ones my favourite!
0
Amellia123
Badges: 15
Rep:
?
#8394
Report 3 years ago
#8394
(Original post by bookworm246love)
^^ thought i recognised it :rofl:
Hahaha :lol: George Benson is wayyyy to classy for a B&Q advert :rofl:
0
soIiIoquy
Badges: 19
Rep:
?
#8395
Report 3 years ago
#8395
0
math42
Badges: 20
Rep:
?
#8396
Report 3 years ago
#8396
0
ByronicHero
Badges: 20
Rep:
?
#8397
Report 3 years ago
#8397
Classic.

0
ByronicHero
Badges: 20
Rep:
?
#8398
Report 3 years ago
#8398
0
Leviathan1741
Badges: 20
Rep:
?
#8399
Report 3 years ago
#8399
1
bookworm246love
Badges: 12
Rep:
?
#8400
Report 3 years ago
#8400
(Original post by Amellia123)
Hahaha :lol: George Benson is wayyyy to classy for a B&Q advert :rofl:
too classy almost :rofl:
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Have you made up your mind on your five uni choices?

Yes I know where I'm applying (144)
60.25%
No I haven't decided yet (54)
22.59%
Yes but I might change my mind (41)
17.15%

Watched Threads

View All