Last Person To Post Here Wins (Part 29)

Announcements Posted on
Four things that unis think matter more than league tables 08-12-2016
    Offline

    2
    ReputationRep:
    ......
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    Holla at y'all bludtings :gangster:

    Posted from TSR Mobile
    What on earth? :lolwut:
    Hi
    Spoiler:
    Show
    Bhai :hugs:
    (Original post by ak143244)
    Salams everyone! Hope you all okay!
    Salams Made dua for you earlier btw
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    :hi:
    Greedy. :cry2:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Saba XD)
    Greedy. :cry2:
    I wasn't waiting this time though, literally was on 99 posts when I clicked this thread so I took it :/

    I think I have enough points now so I'll be nicer next time But still will be here for 10000th post!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    What on earth? :lolwut:
    Hi
    Spoiler:
    Show
    Bhai :hugs:
    Salams Made dua for you earlier btw
    Aww thanks Helps a lot.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Periscope is addicting
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    I wasn't waiting this time though, literally was on 99 posts when I clicked this thread so I took it :/

    I think I have enough points now so I'll be nicer next time But still will be here for 10000th post!
    I wasn't serious. :hugs:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Saba XD)
    I wasn't serious. :hugs:
    Oh I see :hugs:

    I'll steal them all next time then
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Oh I see :hugs:

    I'll steal them all next time then
    Makes the competition more interesting. :yep:
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    Holla at y'all bludtings :gangster:

    Posted from TSR Mobile
    What are bludtings? :lolwut:
    (Original post by Matrix123)
    What on earth? :lolwut:
    Hi
    Spoiler:
    Show
    Bhai :hugs:

    Salams Made dua for you earlier btw
    It's baji remember


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ak143244)
    Chill it's okay,
    Oh okay, what was it about?
    Nothing much really, Saturday is my chiil day really, I don't do any work. Away from stress and stuff and have some time to myself. You get me?
    But yeah, erm.. college is good, so busy though. Don't you hate it when someone is like really good freinds with someone and all of a sudden when his friend leaves, the person just starts talking to you and start to be your 'friend.'
    My homework?
    The C1 one was about completing the Square, graph transformation, discriminant and all that and S1 was about interpolations, variance, standard deviation
    Aaah nice, yh i get you! :yep:
    Haha yeah, i know what you mean, they basically use you when they dont have anywhere to go lol

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    My homework?
    The C1 one was about completing the Square, graph transformation, discriminant and all that and S1 was about interpolations, variance, standard deviation
    Aaah nice, yh i get you! :yep:
    Haha yeah, i know what you mean, they basically use you when they dont have anywhere to go lol

    Posted from TSR Mobile
    Oh cool.
    Hmm. Sucks really
    Going to go sleep now, talk later inshallah
    Kudafiz Ayshaa
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ak143244)
    Oh cool.
    Hmm. Sucks really
    Going to go sleep now, talk later inshallah
    Kudafiz Ayshaa
    Dw about it :hugs:
    Oh really? Goodnight
    Yep ttyl inshallah
    Allahafiz abraar

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    100 post stats:
    UWS - 52 :congrats:
    saraxh - 5
    Grimm Reaper - 3
    hamza772000 - 3
    Ayaz789 - 3
    I am L -2
    mediaya -2
    Pinkteddyx64 - 2
    Qaz25 - 2
    Saba XD - 2
    Tasha_tah -2
    AndrewSCO - 1
    Bluebutterfly310 - 1
    Boss_Rhythm - 1
    Matrix123 - 1
    PrincessBO$$ -1
    Impressive - 1

    Consecutive 100 post stats:
    UWS - 35

    (Original post by ak143244)
    Aww thanks Helps a lot.
    No worries!
    Great avatar btw!
    (Original post by tasha_tah)
    What are bludtings? :lolwut:

    It's baji remember


    Posted from TSR Mobile
    Haha no, I made a mistake then
    Qaz is my bhai:yep:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Deck the halls with boughs of holly, fa la la la la, la la la la
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    100 post stats:
    UWS - 52 :congrats:
    saraxh - 5
    Grimm Reaper - 3
    hamza772000 - 3
    Ayaz789 - 3
    I am L -2
    mediaya -2
    Pinkteddyx64 - 2
    Qaz25 - 2
    Saba XD - 2
    Tasha_tah -2
    AndrewSCO - 1
    Bluebutterfly310 - 1
    Boss_Rhythm - 1
    Matrix123 - 1
    PrincessBO$$ -1
    Impressive - 1

    Consecutive 100 post stats:
    UWS - 35


    No worries!
    Great avatar btw!

    Haha no, I made a mistake then
    Qaz is my bhai:yep:
    Posted from TSR Mobile
    Cos he got annoyed...it was funny tho :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Cos he got annoyed...it was funny tho :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Who got annoyed and what was funny lol? Am i missing something? :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Who got annoyed and what was funny lol? Am i missing something? :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Qaz got annoyed in a funny way when matrix said hello baji :hugs:
    But it made me laugh

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Qaz got annoyed in a funny way when matrix said hello baji :hugs:
    But it made me laugh

    Posted from TSR Mobile
    Hahahaha :toofunny: i imagine his face though :lol: lmao
    Did matrix do this on purpose? :mmm:
    Ah well, yh

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    salaams every1, jus cme back frm an 8 hr conference at my mosque lol
 
 
 
Poll
Do you think you'll achieve your predicted A Level grades?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.