Count to a MINUS million and be the first forum to do it! (Part 2) Watch

This discussion is closed.
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#8461
Report 2 years ago
#8461
(Original post by mypetpikachu)
Haha...lol..yh...I always end up rechecking whether I've got the right number or not...*cough cough...lesson for hamza...lol....

-18,499

Posted from TSR Mobile
Sorry, calm down both of you, I'm a human, bound to make mistakes

-18,501
mypetpikachu
Badges: 11
Rep:
?
#8462
Report 2 years ago
#8462
(Original post by hamza772000)
huh, kacha sa khana bana ayi ho gi, kha kar sab ke pet kharab jk

-18,481
Haha..lol...sorry had to laugh at that...
-18,502

Posted from TSR Mobile
0
mypetpikachu
Badges: 11
Rep:
?
#8463
Report 2 years ago
#8463
(Original post by hamza772000)
Sorry, calm down both of you, I'm a human, bound to make mistakes

-18,501
Haha..was jk...lol..calm ur.....down...lmao..sorry...
-18,503


Posted from TSR Mobile
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#8464
Report 2 years ago
#8464
(Original post by mypetpikachu)
Haha..lol...sorry had to laugh at that...
-18,502

Posted from TSR Mobile


(Original post by mypetpikachu)
Haha..was jk...lol..calm ur.....down...lmao..sorry...
-18,503


Posted from TSR Mobile
lool, I was joking too!

-18,504
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#8465
Report 2 years ago
#8465
(Original post by hamza772000)
oh, i was only joking

-18,500
Hehe hamza i KNOW, i am psychic :mmm:
It was acc funny, till u said sorry :sigh:

-18505

Posted from TSR Mobile
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#8466
Report 2 years ago
#8466
-18,506
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#8467
Report 2 years ago
#8467
(Original post by mediaya)
Hehe hamza i KNOW, i am psychic :mmm:
It was acc funny, till u said sorry :sigh:

-18505

Posted from TSR Mobile
lol Sorry, I mean whoops

-18,507
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#8468
Report 2 years ago
#8468
(Original post by hamza772000)
Sorry, calm down both of you, I'm a human, bound to make mistakes

-18,501
Erm... Hamza i know that u know that i was obviously joking! And i swear ur joking too..... Achi tarhain se janti hoon tume :ahee:
-18508

Posted from TSR Mobile
0
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#8469
Report 2 years ago
#8469
(Original post by hamza772000)
lol Sorry, I mean whoops

-18,507
Hamza u ignoring me? I'll ignore u
0
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#8470
Report 2 years ago
#8470
(Original post by hamza772000)


lool, I was joking too!

-18,504
See i knew! :ahee:
-18510

Posted from TSR Mobile
0
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#8471
Report 2 years ago
#8471
(Original post by hamza772000)
lol Sorry, I mean whoops

-18,507
:banghead:
-18511

Posted from TSR Mobile
0
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#8472
Report 2 years ago
#8472
(Original post by mypetpikachu)
Haha..lol...sorry had to laugh at that...
-18,502

Posted from TSR Mobile
:mmm:
-18512

Posted from TSR Mobile
0
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#8473
Report 2 years ago
#8473
(Original post by PrincessBO$$)
Hamza u ignoring me? I'll ignore u
He is mine that why!!! Jk lmao :mmm:

Spoiler:
Show
HAMZA, why u ignoring her??? :hmpf:

-18513
Posted from TSR Mobile
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#8474
Report 2 years ago
#8474
(Original post by PrincessBO$$)
Hamza u ignoring me? I'll ignore u
I replied to u, lmao

(Original post by mediaya)
See i knew! :ahee:
-18510

Posted from TSR Mobile
U genius

Whoops



-18,514
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#8475
Report 2 years ago
#8475
(Original post by hamza772000)
I replied to u, lmao

U genius

Whoops



-18,512
Have u only just realised am a genuis :awesome:
-18515

Posted from TSR Mobile
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#8476
Report 2 years ago
#8476
(Original post by mediaya)
He is mine that why!!! Jk lmao :mmm:
Spoiler:
Show
HAMZA, why u ignoring her??? :hmpf:

-18513
Posted from TSR Mobile
I'm not!! lol

-18,516
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#8477
Report 2 years ago
#8477
(Original post by mediaya)
Have u only just realised am a genuis :awesome:
-18515

Posted from TSR Mobile
No, I just didn't wanna say it before

-18,517
mypetpikachu
Badges: 11
Rep:
?
#8478
Report 2 years ago
#8478
-18,518


Posted from TSR Mobile
0
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#8479
Report 2 years ago
#8479
(Original post by hamza772000)
I'm not!! lol

-18,516
:colone:......
Spoiler:
Show
u forgot the f*cking jk man
Spoiler:
Show
i know ur thinking of saying sorry but pls DON'T!!


Posted from TSR Mobile
0
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#8480
Report 2 years ago
#8480
(Original post by hamza772000)
No, I just didn't wanna say it before

-18,517
U did tho... I was just testing u to see if u knew u did lmao :toofunny:
-18520

Posted from TSR Mobile
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Have you registered to vote?

Yes! (264)
39.11%
No - but I will (46)
6.81%
No - I don't want to (50)
7.41%
No - I can't vote (<18, not in UK, etc) (315)
46.67%

Watched Threads

View All