Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Make a statement about the next poster - True or False? Pt II Watch

    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by natninja)
    true

    TNP is not a sports fan
    True!

    TNP is bored.
    • TSR Support Team
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Very Important Poster
    Welcome Squad
    Lol. Omg holbz I was about to say "TNP is bored" because I saw ur thread in the latest on TSR! And nope. I'm not bored.
    TNP is worried about uni application.
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by keromedic)
    Lol. Omg holbz I was about to say "TNP is bored" because I saw ur thread in the latest on TSR! And nope. I'm not bored.
    TNP is worried about uni application.
    false - already there

    TNP has sorted their summer job...
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by keromedic)
    Lol. Omg holbz I was about to say "TNP is bored" because I saw ur thread in the latest on TSR! And nope. I'm not bored.
    TNP is worried about uni application.
    Copying me now, is it?

    Already here. But I wish you the very best of luck!

    (Original post by natninja)
    false - already there

    TNP has sorted their summer job...
    Lulz, no.

    TNP needs a summer job.
    • TSR Support Team
    Online

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Yep, not likely I'm gonna get one though

    TNP is going to an open day tomorrow


    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by furryface12)
    Yep, not likely I'm gonna get one though

    TNP is going to an open day tomorrow


    Posted from TSR Mobile
    nope

    TNP thinks that there are FAR too many speed cameras in Swansea
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by natninja)
    nope

    TNP thinks that there are FAR too many speed cameras in Swansea
    You dissing my place of birth!?

    TNP is cold.
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Holby_fanatic)
    You dissing my place of birth!?

    TNP is cold.
    no - it only has 3 per street and the highest speed camera density of anywhere in the world... hate driving there...

    false

    TNP is Welsh
    • TSR Support Team
    Online

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    False, Shropshire is almost Wales though

    TNP is going out tonight


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by natninja)
    no - it only has 3 per street and the highest speed camera density of anywhere in the world... hate driving there...

    false

    TNP is Welsh
    We like to keep road safety at it's highest.

    True. :bigsmile:

    (Original post by furryface12)
    False, Shropshire is almost Wales though

    TNP is going out tonight


    Posted from TSR Mobile
    Nah.

    TNP is sleepy.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Yep, about to sleep soon...

    TNP owns an Android phone

    Good Night!
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by jeje198)
    Yep, about to sleep soon...

    TNP owns an Android phone

    Good Night!
    True.

    TNP needs to extend their overdraft.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    I don't have one :dontknow:

    TNP hates how warm their laptop gets.
    Offline

    9
    ReputationRep:
    True

    TNP has considered buying a laptop cooling pad!
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by WarrenBuffett)
    True

    TNP has considered buying a laptop cooling pad!
    I have one.

    TNP is pissed off.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    True!

    TNP is about to go to bed


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    5
    ReputationRep:
    In a bit

    TNP read a whole book today


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Haha I actually did (Wuthering Heights) :P

    TNP loves sleeping nude
    • TSR Support Team
    Online

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    False

    TNP is wondering why they're awake at 5:45 on a Saturday morning when they don't need to be up for almost an hour...


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Nah.

    TNP is feeling sad.

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.