Count to a MINUS million and be the first forum to do it! (Part 2) Watch

This discussion is closed.
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#8641
Report 2 years ago
#8641
(Original post by mypetpikachu)
Haha...lol...
Wow...u guys r cold...ice cold...lol
-18,680
He is bitter i rejected his proposal
Spoiler:
Show
:smug:
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#8642
Report 2 years ago
#8642
(Original post by mypetpikachu)
Haha...lol...
Wow...u guys r cold...ice cold...lol
-18,680
lmao, ur cold

-18,682
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#8643
Report 2 years ago
#8643
(Original post by hamza772000)
lmao, ur cold

-18,681
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#8644
Report 2 years ago
#8644
(Original post by PrincessBO$$)
He is bitter i rejected his proposal
Spoiler:
Show
:smug:
Please just stop with ur bs........

-18,684
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#8645
Report 2 years ago
#8645
(Original post by hamza772000)
Please just stop with ur bs........

-18,684
Spoiler:
Show
No
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#8646
Report 2 years ago
#8646
(Original post by PrincessBO$$)
I cba with u tbh

-18,686
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#8647
Report 2 years ago
#8647
(Original post by PrincessBO$$)
Spoiler:
Show
No
I'm just gonna ignore u then

-18,687
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#8648
Report 2 years ago
#8648
(Original post by hamza772000)
I cba with u tbh

-18,686
Is that why your replying? Admit you cant have enough of me
0
mypetpikachu
Badges: 11
Rep:
?
#8649
Report 2 years ago
#8649
(Original post by PrincessBO$$)
He is bitter i rejected his proposal
Spoiler:
Show
:smug:
Ah...aww...poor him...lol
-18,689
1
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#8650
Report 2 years ago
#8650
(Original post by PrincessBO$$)
Is that why your replying? Admit you cant have enough of me
Add numbers to your posts

-18,690
mypetpikachu
Badges: 11
Rep:
?
#8651
Report 2 years ago
#8651
(Original post by hamza772000)
lmao, ur cold

-18,682
Yh...I Acc am...my mum had to give me her shawl...cuz I'm freezing...😜👍how did u know...?lol
-18,690
0
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#8652
Report 2 years ago
#8652
(Original post by hamza772000)
Add numbers to your posts

-18,690
No
Spoiler:
Show
-18,691
0
mypetpikachu
Badges: 11
Rep:
?
#8653
Report 2 years ago
#8653
Calm down both of u...lol...u guys are colder than ice atm towards each other...lmao...
-18,692
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#8654
Report 2 years ago
#8654
(Original post by mypetpikachu)
Yh...I Acc am...my mum had to give me her shawl...cuz I'm freezing...😜👍how did u know...?lol
-18,690
gd

-18,694
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#8655
Report 2 years ago
#8655
(Original post by PrincessBO$$)
No
Spoiler:
Show
-18,691
stfu

-18,695
mypetpikachu
Badges: 11
Rep:
?
#8656
Report 2 years ago
#8656
i don't like this tension on my happy day....lol😝😝
-18,696
0
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#8657
Report 2 years ago
#8657
(Original post by hamza772000)
stfu

-18,695
Your foul language makes you less appealing
Spoiler:
Show
:rofl3:Not that you can be any less appealing
0
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#8658
Report 2 years ago
#8658
(Original post by mypetpikachu)
i don't like this tension on my happy day....lol😝😝
-18,696
I dont either...... When i look at hamza's post n then hamza's pic am like :erm:
-18698
Posted from TSR Mobile
0
mypetpikachu
Badges: 11
Rep:
?
#8659
Report 2 years ago
#8659
(Original post by mediaya)
I dont either...... When i look at hamza's post n then hamza's pic am like :erm:

Posted from TSR Mobile
Haha..but I love that guy...I told him to put a pic of that...lmao...the mysteriousness is what I love about him...lol
0
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#8660
Report 2 years ago
#8660
(Original post by mypetpikachu)
Haha..but I love that guy...I told him to put a pic of that...lmao...the mysteriousness is what I love about him...lol
Yh i know he told me lol,
I like it too, but when he is angry i can imagine his face being like the pic :ahee:
-18700

Posted from TSR Mobile
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Have you registered to vote?

Yes! (214)
39.27%
No - but I will (38)
6.97%
No - I don't want to (36)
6.61%
No - I can't vote (<18, not in UK, etc) (257)
47.16%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed