Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Only 1279 more posts to go
    Offline

    19
    (Original post by Snarrzy)
    Only 1279 more posts to go
    I would love to win it but i doubt i will:/

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    God I love the bass
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by AndrewSCO)
    Woah that's weird, that happened before? Hope it's better today
    It never ever happened. I don't know why it was like that. It scared me so much. But, today it feels a bit ok. Not like yesterday.

    (Original post by CheeseIsVeg)
    I am
    Good morning!
    Good to know. :flowers:
    Good afternoon.
    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Saba XD)
    It never ever happened. I don't know why it was like that. It scared me so much. But, today it feels a bit ok. Not like yesterday.



    Good to know. :flowers:
    Good afternoon.
    Hmm that's weird. At least it's better today, sure it'll be fine
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by AndrewSCO)
    Hmm that's weird. At least it's better today, sure it'll be fine
    My mum used to have something like that. Loud noises would just trigger her and she would faint out of nowhere. She also used to hear double sounds. I guess I need to go to the GP, just to be sure.

    Anyway, I saw that you said it is your mum's birthday. Happy Birthday to her.
    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Saba XD)
    My mum used to have something like that. Loud noises would just trigger her and she would faint out of nowhere. She also used to hear double sounds. I guess I need to go to the GP, just to be sure.

    Anyway, I saw that you said it is your mum's birthday. Happy Birthday to her.
    Yeah best to get it checked out just incase! Sounds like an ear migraine (that's not a real thing btw). But when I get a migraine my vision goes really streaky and I basically can't see and I feel sick etc. This is like the ear version of that. Weird.

    I don't really know what I'm saying just now

    But thanksss
    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Community Assistant
    OH it looks like I'm getting a car

    Basically, like 3 years ago my dad said if I got straight As in my exams he'd get me a car, and I did, but he never got me it lol, but my mum is now getting a new car for her birthday/cause she needs it and I'm getting her old one (apparently) :woo:

    But basically only for holidays, not at uni because it's pointless.

    I passed my test 2 years ago and haven't driven since so this is cool :cool:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by AndrewSCO)
    Yeah best to get it checked out just incase! Sounds like an ear migraine (that's not a real thing btw). But when I get a migraine my vision goes really streaky and I basically can't see and I feel sick etc. This is like the ear version of that. Weird.

    I don't really know what I'm saying just now

    But thanksss
    I suffer from severe migraine too. I guess this would just be another symptom of it. I was diagnosed with migraine after I had a stroke back in 2013.

    You're welcome drew. You're always welcome.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by AndrewSCO)
    OH it looks like I'm getting a car

    Basically, like 3 years ago my dad said if I got straight As in my exams he'd get me a car, and I did, but he never got me it lol, but my mum is now getting a new car for her birthday/cause she needs it and I'm getting her old one (apparently) :woo:

    But basically only for holidays, not at uni because it's pointless.

    I passed my test 2 years ago and haven't driven since so this is cool :cool:
    Awwww congrats. I'm so happy for you. Lol I'm 23 and I am too lazy even to study for theory test. :lol:
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Saba XD)
    It never ever happened. I don't know why it was like that. It scared me so much. But, today it feels a bit ok. Not like yesterday.



    Good to know. :flowers:
    Good afternoon.
    and a jolly good afternoon to you too!

    (Original post by AndrewSCO)
    OH it looks like I'm getting a car

    Basically, like 3 years ago my dad said if I got straight As in my exams he'd get me a car, and I did, but he never got me it lol, but my mum is now getting a new car for her birthday/cause she needs it and I'm getting her old one (apparently) :woo:

    But basically only for holidays, not at uni because it's pointless.

    I passed my test 2 years ago and haven't driven since so this is cool :cool:
    drive me to Glasgow
    rn
    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Saba XD)
    Awwww congrats. I'm so happy for you. Lol I'm 23 and I am too lazy even to study for theory test. :lol:
    It's exciting stuff. I shouldn't have passed my driving test though and it's been 2 years since that I'm going to be so **** lol. Do ittttt Sabs!

    (Original post by Saba XD)
    I suffer from severe migraine too. I guess this would just be another symptom of it. I was diagnosed with migraine after I had a stroke back in 2013.

    You're welcome drew. You're always welcome.
    Uh migraines are the worst. I dunno, you think it's related? I wouldn't have thought so. Damn a stroke? That doesn't sound good

    Thanks Sabs
    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by CheeseIsVeg)
    and a jolly good afternoon to you too!



    drive me to Glasgow
    rn
    I'm not insured yet Probs won't be until Christman, or maybe Easter, or maybe next summer lol

    I'm still sceptical about this deal but better than nothing lol. Don't even know who's paying for insurance or petrol so I dunno about the legitimacy of all this but oh well
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by AndrewSCO)
    I'm not insured yet Probs won't be until Christman, or maybe Easter, or maybe next summer lol
    I'm still sceptical about this deal but better than nothing lol. Don't even know who's paying for insurance or petrol so I dunno about the legitimacy of all this but oh well
    aww dammit andrew :slap: get insured man!
    just do it
    Offline

    19
    (Original post by CheeseIsVeg)
    a few people :bawling:nah its ok but i cant believe you're still gonna leave me



    hahahahhaah :sexface:
    Spoiler:
    Show
    but ofc :mmm:
    Dw im not gonna leave you well i might but ill try not to lool

    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Ayaz789)
    Dw im not gonna leave you well i might but ill try not to lool

    Posted from TSR Mobile
    lel
    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by CheeseIsVeg)
    aww dammit andrew :slap: get insured man!
    just do it
    I try, I try

    Lol if I tried to drive down to brighton area I'd probably crash like 35 times
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by AndrewSCO)
    I try, I try
    Lol if I tried to drive down to brighton area I'd probably crash like 35 times
    try gottammed harder m8

    I don't live there tho
    Offline

    17
    ReputationRep:
    100 post stats:
    OGGUS - 16
    Ayaz789 - 16 :congrats:
    CheeseIsVeg - 9
    tasha_tah - 8
    PrincessBO$$ - 7
    hamza772000 - 7
    mediaya - 6
    L in University - 5
    ak143244 - 2
    I am Kira - 2
    Grimm Reaper - 2
    Tasnia'x - 1
    junayd1998 - 1
    Who is L - 1
    ValerieKR - 1
    Qaz25 - 1
    Matrix - 1
    AndrewSCO - 1

    Consecutive 100 post stats:
    Ayaz789 - 5
    OGGUS - 4
    L in University - 3
    tasha_tah - 3
    CheeseIsVeg - 2


    (Original post by I am Kira)
    God I love the bass
    Me too:yep:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    100 post stats:
    OGGUS - 16
    Ayaz789 - 16
    CheeseIsVeg - 9
    tasha_tah - 8
    PrincessBO$$ - 7
    hamza772000 - 7
    mediaya - 6
    L in University - 5
    ak143244 - 2
    I am Kira - 2
    Grimm Reaper - 2
    Tasnia'x - 1
    junayd1998 - 1
    Who is L - 1
    ValerieKR - 1
    Qaz25 - 1
    Matrix - 1
    AndrewSCO - 1

    Consecutive 100 post stats:
    Ayaz789 - 5
    OGGUS - 4
    L in University - 3
    tasha_tah - 3
    CheeseIsVeg - 2



    Me too:yep:

    Posted from TSR Mobile
    (Original post by CheeseIsVeg)
    try gottammed harder m8

    I don't live there tho
    Has anyone talked to hamza?

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.