Last Person To Post Here Wins (Part 29)

Announcements Posted on
Four things that unis think matter more than league tables 08-12-2016
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    What what what ??!!

    Posted from TSR Mobile
    You heard me

    Aunty Tasha in the building :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    You heard me

    Aunty Tasha in the building :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Why on earth does daddaji call me auntie ?

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Hello Mr T...never spoken to u before ?...

    Well I'm defo no auntie

    Posted from TSR Mobile

    Hello :wavey:

    Are you sure tho you haven't got any nephew/niece?? :mmm:

    Don't think we have I'm afraid. I don't post in this thread that much only occasionally. You can find me in the CTAM thread tho

    Come check my new thread out it's somewhere in the chat section :yep:
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    Hello :wavey:

    Are you sure tho you haven't got any nephew/niece?? :mmm:

    Don't think we have I'm afraid. I don't post in this thread that much only occasionally. You can find me in the CTAM thread tho

    Come check my new thread out it's somewhere in the chat section :yep:
    Oh yes yes... but im no one's auntie on here

    Okayy...yes I'll be sure to come there soon :five:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Why on earth does daddaji call me auntie ?

    Posted from TSR Mobile
    Coz we're Pakistani, and as everyone is aware, Pakistani families can be pretty messed up between generations with all the inter marriage that goes on loooool

    Posted from TSR Mobile
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    Coz we're Pakistani, and as everyone is aware, Pakistani families can be pretty messed up between generations with all the inter marriage that goes on loooool

    Posted from TSR Mobile
    Looll ok maybe that is true

    Don't dis Pakistanis yeahh

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Looll ok maybe that is true

    Don't dis Pakistanis yeahh

    Posted from TSR Mobile
    Lol.. you know it ;p

    I'm not dissing.. I know it's a fact yeahh

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Oh yes yes... but im no one's auntie on here

    Okayy...yes I'll be sure to come there soon :five:

    Posted from TSR Mobile

    If have nephew/niece by definition you are auntie lol auntiji :mmm:

    :five:
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    Lol.. you know it ;p

    I'm not dissing.. I know it's a fact yeahh

    Posted from TSR Mobile
    Whatevverrr


    Posted from TSR Mobile
    Online

    2
    ReputationRep:
    herrree
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    How are youuuuuu?

    Posted from TSR Mobile
    I'm goood, how about yourself? What you been up to for the past year or so?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Meeeee:))
    I'm goood, how about yourself? What you been up to for the past year or so?

    Posted from TSR Mobile
    I'm alright thanks.

    Slaving away in the real world! Lol. Swear it's probably been more like 2 years!

    Yourself? You all mature now? :mmm: is uni done for you yet?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    herrree
    heyyyyyyyyyyyyyyy
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by junayd1998)
    heyyyyyyyyyyyyyyy
    Heyy haha

    Posted from TSR Mobile
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    :ahee:hamzi is awake too

    Posted from TSR Mobile
    Yeah, I was

    Sorry for the late reply btw :/
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Yeah, I was

    Sorry for the late reply btw :/
    Hey there. .how's sixth form going ?

    Posted from TSR Mobile
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Hey there. .how's sixth form going ?

    Posted from TSR Mobile
    Good, but really tiring :/ What about year 11 for you?
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Good, but really tiring :/ What about year 11 for you?
    Yeah good thanks

    Posted from TSR Mobile
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Yeah good thanks

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
 
 
 
Poll
Do you think you'll achieve your predicted A Level grades?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.