Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

I'm Wonderful and I'm Single Society XXIV Watch

    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    Yeah, we have to! Awww, hope everything's okay now though? Yeah, same I suppose! But everything has definitely gotten better.

    Oh okay, ay least you can opt out if you need to! Thaaaank you xx




    We've had this chat! We're both October babies :woo:
    ...and I'm just sitting here being born on January 26th
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    Yeah, we have to! Awww, hope everything's okay now though? Yeah, same I suppose! But everything has definitely gotten better.

    Oh okay, ay least you can opt out if you need to! Thaaaank you xx




    We've had this chat! We're both October babies :woo:
    lol i know
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by SassQueen13)
    In Sassland it is :moon: Strong logic right dere :teehee:
    Then I guess I'll have to accept it as fact

    Aye, strong with the logic I am

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    ...and I'm just sitting here being born on January 26th
    N'awww, I suppose Jan babies are alright too
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    N'awww, I suppose Jan babies are alright too
    Yep
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    haha, thought so - Because I can't even remember what on earth the password is :lol: Thank you urrrr idk?



    My real birthday's on halloween In case you were wondering :teehee:
    Ah okay. I shall mark the date
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    ...and I'm just sitting here being born on January 26th
    Mate at least you ain't always revising on your birthday like me as my birthday is all the way in the middle of April

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    Mate at least you ain't always revising on your birthday like me as my birthday is all the way in the middle of April

    Posted from TSR Mobile
    Fun
    • Community Assistant
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    Yeah, we have to! Awww, hope everything's okay now though? Yeah, same I suppose! But everything has definitely gotten better.

    Oh okay, ay least you can opt out if you need to! Thaaaank you xx
    aww okay - yeah everything is okay now thanks Glad youre okay and better xx

    Yeah I can but i dont think I will its okay :hugs: xx
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    Fun
    I know right

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Sleeeepy sleeeeepy, but not? Wake up thread and give me an excuse to stay awake :lol:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    Sleeeepy sleeeeepy, but not? Wake up thread and give me an excuse to stay awake :lol:


    I win
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)


    I win
    ahahahaha :rofl:

    Brownie points for you!

    Definitely not singing along right now
    Offline

    3
    ReputationRep:
    ahahahah, Jack's my top quoter with 951 quotes!!

    Spoiler:
    Show
    Yes, I really am this bored that I had to go and find that out
    • Reporter Team
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    Sup Sass :cool:
    Sup :teehee:
    :lol: Might break out the comedy gold :cool:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    ahahahaha :rofl:

    Brownie points for you!

    Definitely not singing along right now
    Infectiously catchy
    • Reporter Team
    Offline

    17
    ReputationRep:
    January babies are love, January babies are life :awesome:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by SassQueen13)
    Sup :teehee:
    :lol: Might break out the comedy gold :cool:
    You should
    • Community Assistant
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    ahahahah, Jack's my top quoter with 951 quotes!!

    Spoiler:
    Show
    Yes, I really am this bored that I had to go and find that out
    Yay!!! I win :party:

    How do you find that out btw?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I feel like pissing everyone off let's post all the old school classics :rofl:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.