Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

I'm Wonderful and I'm Single Society XXIV Watch

    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by SassQueen13)
    January babies are love, January babies are life :awesome:
    True dat' I'm a January baby. Are youuuuu? :eek: (apologies for the randomness )
    • Reporter Team
    Offline

    17
    ReputationRep:


    :lol::jive: *drowns in mozzarella*
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    I feel like pissing everyone off let's post all the old school classics :rofl:
    Challenge accepted

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Jack22031994)
    Yay!!! I win :party:

    How do you find that out btw?
    Click this link
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    How can we not have this...

    • Reporter Team
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    True dat' I'm a January baby. Are youuuuu? :eek: (apologies for the randomness )
    I am hence the post :five: Never apologise for being random...it's like apologising for breathing in my book :yep:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Bookworm seems to be my top quoter
    • Community Assistant
    • Welcome Squad
    Online

    20
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    Click this link
    Thanks

    Youre mine too with 695 closely followed by bookworm with 646, and then laura with 503
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Jack22031994)
    Thanks

    Youre mine too with 695 clsely followed by bookworm with 646, and then laura with 503
    ahahaha, secretly each others top fans :lol:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Simply your my 3rd top quoter
    • Community Assistant
    • Welcome Squad
    Online

    20
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    ahahaha, secretly each others top fans :lol:
    Yeah haha :lol:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    Simply your my 3rd top quoter
    :woo: Yeaaaaah buddy!

    You're 7th :eek: which will definitely fix itself soon! 258 more quotes from you will rectify this catastrophe and get you into my top 3 :cool:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    My top quotes are 1. Bookworm 2. kayleighisonfire 3. Simply
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    :woo: Yeaaaaah buddy!

    You're 7th :eek: which will definitely fix itself soon! 258 more quotes from you will rectify this catastrophe and get you into my top 3 :cool:
    I need to get quoting then :laugh:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    :woo: Yeaaaaah buddy!

    You're 7th :eek: which will definitely fix itself soon! 258 more quotes from you will rectify this catastrophe and get you into my top 3 :cool:
    I would just randomly quote but I guess I'm not really contributing to the thread properly
    Offline

    4
    ReputationRep:
    My top quoters in this thread are laura, bookworm (joint at only 28 haha) and simply.

    Also https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
    Offline

    18
    ReputationRep:
    [QUOTE=Joe1996;50586679]My top quoters in this thread are laura, bookworm and simply.

    Also https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ[/QUOTE]

    Noooooo.....
    Offline

    18
    ReputationRep:
    The 80's continue ...



    Great song though
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    Noooooo.....
    Haha it had to be done :lol:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.