Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

Official ramadan 2016 watch

Announcements
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Well, I have to disagree then, no vegetable can EVER beat Chocolat Chaud.
    You dont like cabbage
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    You dont like cabbage
    Sorry for the late reply

    Yeah, but not as much as Chocolat Chaud! C'mon!
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Sooo am getting really bored...
    What are u guys eating tonight?
    What were you doing now?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Sooo am getting really bored...
    What are u guys eating tonight?
    What were you doing now?
    I dunno, probs roast chicken legs with some other Paki foods, ygm?

    Wbu?

    Just doing some A Level research
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I dunno, probs roast chicken legs with some other Paki foods, ygm?

    Wbu?

    Just doing some A Level research
    I am having veg rolls, biyani and salad
    Just preparing flooda coz i got so bored

    What alevel r u researching about?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    I am having veg rolls, biyani and salad
    Just preparing flooda coz i got so bored

    What alevel r u researching about?
    Oh boy, do I love that! Can I have get some? now that you're ma older sis

    I'm figuring out whether I should do Computing or Chemistry as ma 4th A Level, its a tough one
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Oh boy, do I love that! Can I have get some? now that you're ma older sis

    I'm figuring out whether I should do Computing or Chemistry as ma 4th A Level, its a tough one
    Have what? Biryani or flooda? I will give u both if u want

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Oh boy, do I love that! Can I have get some? now that you're ma older sis

    I'm figuring out whether I should do Computing or Chemistry as ma 4th A Level, its a tough one
    Btw, am doing chem as my 4th
    Do the one u like the most

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Have what? Biryani or flooda? I will give u both if u want

    Posted from TSR Mobile
    Flooda! I have had enough Biryani, need a break now, lol
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Btw, am doing chem as my 4th
    Do the one u like the most

    Posted from TSR Mobile
    I think I'll stick with Computing, so my options are broader, away from the medical side.

    What other 3 are you doing?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Flooda! I have had enough Biryani, need a break now, lol
    Its pink, i love it, i put a pic of it near aftari time, but i have no icecream to put in it

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I think I'll stick with Computing, so my options are broader, away from the medical side.

    What other 3 are you doing?
    Biology, french, maths and chemistry
    Wbu?
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Its pink, i love it, i put a pic of it near aftari time, but i have no icecream to put in it

    Posted from TSR Mobile
    AH, stop talking about it! You're making me hungrier

    Doesn't matter, I'll have it without the ice cream.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    AH, stop talking about it! You're making me hungrier

    Doesn't matter, I'll have it without the ice cream.
    I will put jelly instead :smug:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Biology, french, maths and chemistry
    Wbu?
    Posted from TSR Mobile
    Maths, Further Maths, Physics and Computing.

    Is it Medicine you wanna get in to?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    I will jelly instead :smug:

    Posted from TSR Mobile
    Cool......
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Maths, Further Maths, Physics and Computing.

    Is it Medicine you wanna get in to?
    Emmm.. No idea :facepalm::ahee:, i seriously dont know what i wanna do, medicine means beig a doctor.... Defo not that, i dont wanna sleep in hospitals.... U know what i mean?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Maths, Further Maths, Physics and Computing.

    Is it Medicine you wanna get in to?
    Do u wanna do engineering or something?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Emmm.. No idea :facepalm::ahee:, i seriously dont know what i wanna do, medicine means beig a doctor.... Defo not that, i dont wanna sleep in hospitals.... U know what i mean?

    Posted from TSR Mobile
    Not really, you have dentistry, Pharmacy, nursing....
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Do u wanna do engineering or something?

    Posted from TSR Mobile
    Yep. Inshallah
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: July 6, 2016
Poll
Do you like carrot cake?
Useful resources

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.