Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    :hugs:
    :lovehug:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    aww thnx:kiss: Are you eating
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    watched 10 mins got the gist of it. He is a good speaker
    yh
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    aww thnx:kiss: Are you eating
    Thx lol :kiss:
    Lol yh, a multitasking :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    yh
    So we should stop listening to music eh? to avoid 'following in the footsteps of the shaitan':sad:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    So we should stop listening to music eh? to avoid 'following in the footsteps of the shaitan':sad:
    Its hard tho, right?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Thx lol :kiss:
    Lol yh, a multitasking :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    watchya eating?
    haha just said happy birthday to my brother he turned 14! :woo: 5 minutes ago
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Its hard tho, right?
    Its very very hard for me cause i listen to music every day! I dont know how i can stop
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Its very very hard for me cause i listen to music every day! I dont know how i can stop
    Same I acc hardly ever listened to it before, but Eminem's just.....:mmm:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Same I acc hardly ever listened to it before, but Eminem's just.....:mmm:
    Eminem is your weakness.
    Offline

    4
    ReputationRep:
    ugh
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Eminem is your weakness.
    He is
    Beyoncé's yours
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    He is
    Beyoncé's yours
    Not just beyonce,
    i like shakira, rihanna, nicki *dont judge me*
    I also like arabic songs with a waitress flirting with a model who is a bin man
    Offline

    4
    ReputationRep:
    tgdf
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Not just beyonce,
    i like shakira, rihanna, nicki *dont judge me*
    I also like arabic songs with a waitress flirting with a model who is a bin man
    I don't judge
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I don't judge
    Great.
    But i'm kinda scared of the amount of sins I get i listen to nicki catchy yet inappropriate words Beyonce aint the bad. Rihanna is
    Offline

    4
    ReputationRep:
    jg
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Great.
    But i'm kinda scared of the amount of sins I get i listen to nicki catchy yet inappropriate words Beyonce aint the bad. Rihanna is
    Hmm......eminem dresses modestly :mmm:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    dsa
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Hmm......eminem dresses modestly :mmm:
    im a girl so? I rarely watch the vids i have no interest in watching them. Most of the time i listen to the audio
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.