Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by AngryRedhead)
    Alternatively, I could be completely wrong Forget I said that
    Why is she ignoring you? It sounds like she's messing with you tbh
    Your feelings out sorry. It's a northern phrase I think
    Noo go on tell me!
    I dont know tbh, she claims important exams coming up, yet she's always on tsr and posting everywhere :/ After she's said that!
    Yeah it sure does!
    Ah ok tbh I already have done!
    Hmm maybe, we only talk farmer here Jks
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by AngryRedhead)
    True, very true. Thank you, Saba :hugs:
    You're welcome :hugs:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by AngryRedhead)
    Yes, thank you for your support, Freezer :hugs: :hugs:

    You're right, ofc
    No worries Dr Angry! :hugs: :hugs: I'm always here for you!!

    Aw hehe
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Well I suppose not.
    I sure hope so tbh! It sucks that I always go for the wrong girl though!

    Ohh I see.
    Aww fair enough! I'll still do it soon!
    Look. Let me tell you something. Self love is above all. So, if you love yourself enough, you'd be like this girl doesn't deserve me, because I can give her the care that she can't get anywhere else. And, if she doesn't realise that then that's her loss because you should respect yourself enough to know that she isn't worth your precious time. Walk on away with style and swag. Because, you deserve better. Keep your standards high enough and don't let anyone mess with your head. Got it? :hugs:
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    That feel when you're packing and you are like tf have I forgotten already
    When you're gonna miss college and you're missing a practical, 2 tests and so much work
    Pls may someone end my life, thanks

    appreciated
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Or are you worthy of being my sister :toofunny: hahaha true do i want to be stuck with a baji for the rest of my life :hmmm:

    Posted from TSR Mobile
    You act like you have a say in this. The deed has been signed. No takesies backsies. :hand:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    That feel when you're packing and you are like tf have I forgotten already
    When you're gonna miss college and you're missing a practical, 2 tests and so much work
    Pls may someone end my life, thanks

    appreciated
    Your life is too precious missy. :kiss:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Salamandastron)
    im always sad.
    there is always sadness under the surface and happiness is just a temporary distraction that masks over it but it is still there.
    and then i'll cry for no reason :rofl:
    already cried twice today over nothing lol

    :goodnight:
    I wish we could give hugs to other users through our screens because if I could I'd give you many im exactly like this, I'll go through a phase where I'll just be sad about everything and everything will effect me more, I'll cry all the time and won't know how to make it stop. Idek if that's normal or not but imo crying is a good thing, it lets the emotions out. Watch a YouTube video or a movie to make you happy or call a friend or eat something that you like. Yes happiness is temporary but it's still nice to forget about the sadness, even for a small while
    Offline

    3
    (Original post by CheeseIsVeg)
    That feel when you're packing and you are like tf have I forgotten already
    When you're gonna miss college and you're missing a practical, 2 tests and so much work
    Pls may someone end my life, thanks

    appreciated
    Awww and never cheese your life is precious and your wonderful :hugs:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    I'm (like Dr Angry) being ignored by a certain tsr user.
    The thing is we both like each other (yes in that way) and she tells me that but she never replies to me anymore!
    Then she gets upset when I say I'm losing interest in her.
    Wtf do I do!!
    I really don't wanna upset her but I cant keep going on like that with her! Argh!
    I don't know what the deal is between you and this user however I'm going to give you some very general advice about attracting girls, that you can either choose to take or ignore.
    Stop giving her attention. Stop messaging her. Stop writing about her on here: she's going to see it and it's going to make her think she's even more so on a pedestal. Don't make any more moves. BELIEVE me if this girl likes you enough she'll be making time for your replies, she'll WANT to talk to you, she'll be HAPPY to talk to you.
    Right now by sending her more and more messages and writing about her you're causing her to subconsciously like you less. The more attention you give a girl the more they'll take you for granted, think about you less and want you less. Give her less attention and she'll be wondering why isn't he replying anymore, why isn't he messaging anymore. If she really likes you she'll start thinking of you more and even message you first.
    Stop putting this girl on a pedestal though for your sake
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Aw :console:
    What happened?

    Posted from TSR Mobile
    Nothing seemed to be going right for me. Feel better now though.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    That feel when you're packing and you are like tf have I forgotten already
    When you're gonna miss college and you're missing a practical, 2 tests and so much work
    Pls may someone end my life, thanks

    appreciated
    Me! That's what you forgot
    I'm sure you've gotten everything you need!!

    *hides all shovels* Never will ones life be ended!! You refused to let me go, I refuse to let you go!!!
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Eternalflames)
    Aww

    Btw you don't have VMs rn, just wanted to say you look so cute as always :lovehug:
    Sorry about that.

    You are so lovely! :lovehug:
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Saba XD)
    Your life is too precious missy. :kiss:
    not really :I
    Spoiler:
    Show
    :lovehug: and so is yours!
    (Original post by Bluebutterfly310)
    Awww and never cheese your life is precious and your wonderful :hugs:
    :I no tisn't
    Well you are more fabuloso :hugs:

    (Original post by FireFreezer77)
    Me! That's what you forgot
    I'm sure you've gotten everything you need!!
    *hides all shovels* Never will ones life be ended!! You refused to let me go, I refuse to let you go!!!
    ofc! I knew it
    I hope so :erm:
    but I can't
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Bare bored. Havent done ma bio HW for tomoro. Cba 😎
    Offline

    3
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :I no tisn't
    Well you are more fabuloso :hugs:
    Aw dont say that and aw nah you are more fabuloso
    :hugs:
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Kantth1)
    Bare bored. Havent done ma bio HW for tomoro. Cba 😎
    OMG
    TSR
    We have a #rebel in aisle 9057
    REBEL IN AISLE 9057
    (Original post by Bluebutterfly310)
    Aw dont say that and aw nah you are more fabuloso
    :hugs:
    :hugs: nite!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Mixture of emotions
    Offline

    3
    (Original post by CheeseIsVeg)
    OMG
    TSR
    We have a #rebel in aisle 9057
    REBEL IN AISLE 9057


    :hugs: nite!
    :rofl:

    :hugs: night, hope you get some sleep
    • TSR Support Team
    Online

    20
    ReputationRep:
    Pretty down and bitter to be honest
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Break up or unrequited love?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.