How are you feeling right now? MKIV Watch

This discussion is part of a series.
view previous
Matrix123
Badges: 17
Rep:
?
#901
Report 2 years ago
#901
(Original post by z33)
Ughhhh when will this cold go away ffs -_-
I got **** to do
Aww z :console:
Hope uni is going well so far! (Apart from the cold of course) :hugs:
Spoiler:
Show
:heart:
(Original post by FireFreezer77)
Damn tsr deleted my response twice (page refeshed twice!)

:hugs:

Yup she said we were flirting in the chess place!
Around a couple months ago now! She told me to stop flirting and reply to her
Aw if you want to!

Well maybe there isn't but I feel too insecure! People are avoiding me because of it I think!
It hurts!!

Thanks!
Aww well hopefully you're more awake now! I slept fairly well tbh! Thanks!
Hope your day was good!!
Aww it's OK!

:hugs:

O-kay...well I don't recall that Was I there when she said it? :hmmmm:
Oh so she said you were, not me? Idek anymore :rofl:
Anyway, I asked her and she doesn't remember why she said it

You feel people are avoiding you because you worry? That doesn't make sense...why would one do that? :holmes:
It hurts to hear that :sadnod: Hopefully things will get better, but for now, do what makes you happy and try not to feel hurt :console:
At the end of the day, there's always going to be people who either like you or dislike, some more than others. We just have to find a way of dealing with that :hugs:

I am! :ahee: Listening to music :flute: :godancing:
Good to hear!
I did thanks, hope you did too!
1
fatima1998
Badges: 15
Rep:
?
#902
Report 2 years ago
#902
(Original post by ForestShadow)
what are you smiling about
nothing special
just chilling :cute:
0
TeenRose29
Badges: 17
Rep:
?
#903
Report 2 years ago
#903
In pain. my wrist is hurting so bad.
0
ForestShadow
Badges: 21
Rep:
?
#904
Report 2 years ago
#904
(Original post by fatima1998)
nothing special
just chilling :cute:
0
username2837258
Badges: 13
Rep:
?
#905
Report 2 years ago
#905
[QUOTE=ForestShadow;67872572]OMG how was your day with your mum!! :excited: [QUOTE]

It went amazing !!! :woo:

(Original post by FireFreezer77)
It really wasn't great.
Tbh if no one else does, I will! Were sitting down with the other's who went today tomorrow morning to see their thoughts.
Well this is part of my apprenticeship so I get paid for it
But still I'm not spending 4 years reading off a screen!
Yeah I agree!
Yea i bet and good for ya and good luck.
Aw i see, thats good then
True screens aint good teachers :lol:
Lord Samosa
Badges: 19
Rep:
?
#906
Report 2 years ago
#906
(Original post by Bluebutterfly310)
Whats wrong??

(Original post by ForestShadow)

rough day? whats up
Just a long day and feeling meh
0
fatima1998
Badges: 15
Rep:
?
#907
Report 2 years ago
#907
(Original post by ForestShadow)
Spoiler:
Show
yasss just chilling
0
ForestShadow
Badges: 21
Rep:
?
#908
Report 2 years ago
#908
(Original post by fatima1998)
Spoiler:
Show
yasss justing chilling

Not to make you peanut butter jelly but I had a badminton session today :excited:
1
PrinceHarrys
Badges: 2
Rep:
?
#909
Report 2 years ago
#909
0
fatima1998
Badges: 15
Rep:
?
#910
Report 2 years ago
#910
(Original post by ForestShadow)
Not to make you peanut butter jelly but I had a badminton session today :excited:
what :shock:i am jelly :emo: missing badminton sooo muccccccchhhhhhhhh :cry2:
Spoiler:
Show
how was it :holmes:
0
CheeseIsVeg
  • TSR Support Team
Badges: 22
Rep:
?
#911
Report 2 years ago
#911
(Original post by Reachin4TheStars)
In pain. my wrist is hurting so bad.
:console: :console: :console:
0
ForestShadow
Badges: 21
Rep:
?
#912
Report 2 years ago
#912
(Original post by fatima1998)
what :shock:i am jelly :emo: missing badminton sooo muccccccchhhhhhhhh :cry2:
Spoiler:
Show
how was it :holmes:
It was super good, did clears and smashes to warm up and then doubles and then some singles champions at the end, one of my friends is 6'4 so there were some hard rallies :lol:

When are you playing next? :holmes:
0
TeenRose29
Badges: 17
Rep:
?
#913
Report 2 years ago
#913
(Original post by CheeseIsVeg)
:console: :console: :console:
ty babe
http://www.nhs.uk/conditions/repetit...roduction.aspx
I think this is the problem
0
username2837258
Badges: 13
Rep:
?
#914
Report 2 years ago
#914
(Original post by Lord Samosa)
Just a long day and feeling meh
Aw i understand the feeling
CheeseIsVeg
  • TSR Support Team
Badges: 22
Rep:
?
#915
Report 2 years ago
#915
(Original post by Reachin4TheStars)
ty babe
http://www.nhs.uk/conditions/repetit...roduction.aspx
I think this is the problem
:jumphug: no problem
owwwie :console:
0
TeenRose29
Badges: 17
Rep:
?
#916
Report 2 years ago
#916
(Original post by CheeseIsVeg)
:jumphug: no problem
owwwie :console:
awhh thank youu youre so cute
0
CheeseIsVeg
  • TSR Support Team
Badges: 22
Rep:
?
#917
Report 2 years ago
#917
(Original post by Reachin4TheStars)
awhh thank youu youre so cute
ofc
0
junayd1998
Badges: 10
Rep:
?
#918
Report 2 years ago
#918


Just vibing
0
Abirella
Badges: 13
Rep:
?
#919
Report 2 years ago
#919
Pretty ****
0
Rhythmical
  • Political Ambassador
Badges: 21
Rep:
?
#920
Report 2 years ago
#920
I feel ill :emo: and for some reason I'm listening to Fall Out Boy.
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

The new Gillette ad. Is it:

Man-hating bullsh*t (21)
43.75%
Pro-humanity (27)
56.25%

Watched Threads

View All