Last Person To Post Here Wins (Part 29)

Announcements Posted on
How helpful is our apprenticeship zone? Have your say with our short survey 02-12-2016
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Bluebutterfly310)
    Aw sorry to hear that :hugs:

    Im annoyed, all my family and brother's gf are winding me up and make me feel bad, and still got a cold.

    :hugs:
    It's alright I think

    Ohh I see, sorry to hear that :console:
    That's one of the last things you need when you're ill

    :hugs:
    Posted from TSR Mobile
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    It's alright I think

    Ohh I see, sorry to hear that :console:
    That's one of the last things you need when you're ill

    :hugs:
    Posted from TSR Mobile
    :hugs:

    And yea but thats what a normal Saturday is for me though. And i agree with ya there.
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Good Morning!
    Good morning to you too
    Spoiler:
    Show
    Did you see what I said about my brother? :rofl:
    Online

    3
    ReputationRep:
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Yeah unless you were a fan of the song but yeah I thought it was OK. I'll reply to this later because I've got to go for a bit but how are you?
    Posted from TSR Mobile
    lol haha if it was an Eminem song, maybe I'd have known :P

    I'm ok, wbu? and it's okay, dw about it at all!
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saraxh)
    Good morning to you too
    Spoiler:
    Show
    Did you see what I said about my brother? :rofl:
    Spoiler:
    Show
    No :P What? WHen? where??!!
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Spoiler:
    Show
    No :P What? WHen? where??!!
    Spoiler:
    Show
    He broke his nose from a boxing match.
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saraxh)
    He broke his nose from a boxing match.
    Spoiler:
    Show
    I read it as soon as I replied to ur last message haha :P but eww How's he an idiot? How old is he? I've broken, literally snapped my wrist before but a broken nose is my worst fear :afraid: is he ok?
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Spoiler:
    Show
    I read it as soon as I replied to ur last message haha :P but eww How's he an idiot? How old is he? I've broken, literally snapped my wrist before but a broken nose is my worst fear :afraid: is he ok?
    Spoiler:
    Show
    Hes 21.I think he's going to get surgery idk. It doesn't look that bad.I didn't even notice it.
    He said he came back from a 'training session'. Lol I've watched boxing before so I know that doesn't happen during a training session
    Online

    3
    ReputationRep:
    Online

    3
    ReputationRep:
    Morning guys
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saraxh)
    Spoiler:
    Show
    Hes 21.I think he's going to get surgery idk. It doesn't look that bad.I didn't even notice it.
    He said he came back from a 'training session'. Lol I've watched boxing before so I know that doesn't happen during a training session
    Spoiler:
    Show
    Oh, well hope he gets well soon

    Haha, so it was an acc fight maybe? :P
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Spoiler:
    Show
    Oh, well hope he gets well soon

    Haha, so it was an acc fight maybe? :P
    Spoiler:
    Show
    Thanks
    A boxing match yes. I think he should quit boxing.
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saraxh)
    Spoiler:
    Show
    Thanks
    A boxing match yes. I think he should quit boxing.
    Spoiler:
    Show

    Well, if he likes it then, he should do it lol :P
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Bluebutterfly310)
    :hugs:

    And yea but thats what a normal Saturday is for me though. And i agree with ya there.
    :hugs:

    Fairs, and indeed:yep:
    (Original post by hamza772000)
    lol haha if it was an Eminem song, maybe I'd have known :P

    I'm ok, wbu? and it's okay, dw about it at all!
    Yeahh
    :yy: for the Eminem trivial knowledge

    Good good. I think I'm alright thanks
    Have you done graphs in C1?
    Posted from TSR Mobile
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:

    Fairs, and indeed:yep:

    Yeahh
    :yy: for the Eminem trivial knowledge

    Good good. I think I'm alright thanks
    Have you done graphs in C1?
    Posted from TSR Mobile
    Haha thanks :P

    Good to hear

    Indeed! All sorts of 'em lol, wbu?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Hello everyone !!!!!
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Haha thanks :P

    Good to hear

    Indeed! All sorts of 'em lol, wbu?
    No worries

    Yup

    Haha cool, and yes. We've done quadratics, cubics and reciprocals so far. Anyway, I'll have to let Aysha know as well but in case if your school doesn't use these, I thought I'd recommend two apps my teacher recommended: desmos and photomath. Desmos can also be used on the computer and you basically input equations for graphs and you can see their shape and where they intersect. I've never used photomath before. From what I understand, it uses your handwriting tp formulate graphs. Anyway, I'll have to look into that a bit more. I just thought I'd let you know in case you were interested
    Posted from TSR Mobile
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:

    Fairs, and indeed:yep:


    Posted from TSR Mobile
    Yep.
    :hugs:
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by shahida sulaiman)
    Hello everyone !!!!!
    Hello

    How are you??
 
 
 
Today on TSR
Poll
Would you rather have...?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.