Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta
    • Very Important Poster
    Online

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    (Original post by RobML)
    Rushed attempt at taking a photo of myself using a tripod
    That's a really cool photo
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by RobML)
    Rushed attempt at taking a photo of myself using a tripod
    i think you love photography :innocent:
    Spoiler:
    Show
    nice pic :yy:
    • Political Ambassador
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Awwwww you're sooooo pretty Blesss yaaa
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    i think you love photography :innocent:
    Spoiler:
    Show
    nice pic :yy:
    Not as much as I love U :kiss:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by RobML)
    Not as much as I love U :kiss:

    Posted from TSR Mobile
    i think you are drunk again :erm:
    well you clearly love photography :lol: it shows :yep:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    i think you are drunk again :erm:
    well you clearly love photography :lol: it shows :yep:
    I don't love you rly

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by CheeseIsVeg)
    lord almighty
    *calling the one and only*:call2: Matrix123
    I've got a reputation to upkeep:sigh:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    (Original post by RobML)
    Rushed attempt at taking a photo of myself using a tripod

    You're playing real life Tetris :mmm:
    • Very Important Poster
    Online

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    Name:  IMG_1674.jpg
Views: 214
Size:  328.9 KB

    Banter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by RobML)
    I don't love you rly

    Posted from TSR Mobile
    :lol: good lad

    (Original post by SeanFM)

    Banter
    :rofl: why would you turn your face sean :emo:
    dashing as always :yep:
    Spoiler:
    Show
    PRSOM as always :emo:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Good angle's and filters aside for a second, I thought i'd share this. I smacked my head off a bench leg, then shortly after taking the picture I tripped again and sliced my eyebrow too. For the shits and gigs... So now I'm all messed up.

    First incident:
    Spoiler:
    Show
    Name:  14192643_10154394198022357_6701014519191452507_n.jpg
Views: 197
Size:  48.2 KB


    Second incident
    Spoiler:
    Show
    Attached Images
     
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Name:  unnamed.png
Views: 209
Size:  341.0 KB
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    You're playing real life Tetris :mmm:
    Let's hope I don't get crushed by any falling blocks
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by User1014865)
    Spoiler:
    Show

    Mum's 3rd wedding. Really hated that day. Omen?
    thats funny, my mum recently got married for the third time
    Offline

    15
    (Original post by RobML)
    Let's hope I don't get crushed by any falling blocks
    :lol:
    Anyway, nice pic :yep:
    Spoiler:
    Show
    notifs are baaaack :woo:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by RobML)
    Not as much as I love U :kiss:

    Posted from TSR Mobile
    Erm... Don't get near my wife.....

    (Original post by RobML)
    I don't love you rly

    Posted from TSR Mobile
    What do you mean you don't love her???
    She is beautiful and smart and honest and etc. you better start loving her...
    Just not as much as me!!!
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FemaleBo55)
    Awwwww you're sooooo pretty Blesss yaaa
    thank you
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Okay guys.. so after finishing the first week, this is how my body looks at the start of week 2 (just started a nice diet plan - hoping to see a faster rate of change of the body)




    Posted from TSR Mobile
    Attached Images
     
    Offline

    15
    (Original post by Justtryingtolive)
    Okay guys.. so after finishing the first week, this is how my body looks at the start of week 2 (just started a nice diet plan - hoping to see a faster rate of change of the body)




    Posted from TSR Mobile
    Hey I can see the difference !! Well done ! Keep it up :woo:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Hey I can see the difference !! Well done ! Keep it up :woo:
    OMG really?!! Thanks so much for the encouragement!! It was really motivating hearing that from you!! I will definately keep going hard at the gym (and kitchen LOL)!

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Poll
Do you agree with the proposed ban on plastic straws and cotton buds?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.