Turn on thread page Beta
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)

    why?
    im thinking of leaving maybe when school starts
    Hey Asma I just realised your started fellowing me lol What made you fellow me I thought you hated me? :confused:
    • Section Leader
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    :king3:
    Offline

    13
    Such an amazing figurines -*yup*

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    :cool: cause i want to
    Well, it won't lemme rep you

    btw, tell Aysha I said goodbye tomorrow
    Offline

    13
    (Original post by AngryJellyfish)
    Long hair.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    (Original post by Grimm Reaper)
    Hey Asma I just realised your started fellowing me lol What made you fellow me I thought you hated me? :confused:
    *nosniping*

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Grimm Reaper)
    Hey Asma I just realised your started fellowing me lol What made you fellow me I thought you hated me? :confused:
    i dont HATE you, and i followed you cause i realised you had 0 followers
    (Original post by hamza772000)
    Well, it won't lemme rep you

    btw, tell Aysha I said goodbye tomorrow
    Ok but are you seriously leaving? Im leaving in September
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    i dont HATE you, and i followed you cause i realised you had 0 followers


    Ok but are you seriously leaving? Im leaving in September
    Yeah, I might come in Sep to maybe look at some Maths stuff, :dontknow:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Yeah, I might come in Sep to maybe look at some Maths stuff, :dontknow:
    Ok, farewell hamza
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Ok, farewell hamza
    I was joking :rofl:
    • Section Leader
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    (Original post by Impressive)
    Long hair.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I was joking :rofl:
    ....
    Offline

    13
    ReputationRep:
    gdrfz
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    ....
    ....
    • Section Leader
    • Peer Support Volunteers
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Section Leader
    Peer Support Volunteers
    Not remotely motivated to attempt winning this one. Don't like the vibe here too much now. :sigh:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    ....
    .....
    Offline

    13
    ReputationRep:
    sda
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    .....
    Ermm wtf?!
 
 
 
Poll
Do you think parents should charge rent?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.