Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Haha i know

    Nope. Marry a pretty somali girl mr t


    Why do you wanna marry me? :fan:

    Spoiler:
    Show
    jk :rofl:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    The proper name Is vitiligo, it's disease that changes your colour pigments on your skin. I prefer to call it cow patch disease, as that's what it looks like on most people. The Somalian girl I met was full white tho.
    yh, lol btw, I heard you can get those types of patches, if you have milk after having fish, is that true?

    (Original post by ak143244)
    Yeah. I joined like a couple of weeks ago.

    Thanks for the follow by the way
    Oh, ok

    np
    Offline

    9
    (Original post by hamza772000)
    yh, lol btw, I heard you can get those types of patches, if you have milk after having fish, is that true?

    Oh, ok

    np
    I've got to go anyway so I'll talk later Bye
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    yh, lol btw, I heard you can get those types of patches, if you have milk after having fish, is that true?

    That's the most absurd thing I heard in my life. I had milk after eating fish loads of time and nothing happened to me
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by ak143244)
    I've got to go anyway so I'll talk later Bye
    Same

    (Original post by mr T 999)
    That's the most absurd thing I heard in my life. I had milk after eating fish loads of time and nothing happened to me
    It's an Asian thing but I'm too scared to do it, I have never done it
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Same

    It's an Asian thing but I'm too scared to do it, I have never done it


    Do it lol trust me nothing will happen to you
    Offline

    19
    ReputationRep:
    :eyeball:
    (Original post by mr T 999)
    Why do you wanna marry me? :fan:
    Spoiler:
    Show
    jk :rofl:
    (Original post by mr T 999)
    Do it lol trust me nothing will happen to you
    Yest hamza have a tuna sandwich and a strawberry milkshake
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    Do it lol trust me nothing will happen to you
    I don't think I'd ever do it now tbh, the last thing I want is a "cow patch disease"

    (Original post by PrincessBO$$)
    :eyeball:



    Yest hamza have a tuna sandwich and a strawberry milkshake
    :nah:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I don't think I'd ever do it now tbh, the last thing I want is a "cow patch disease"

    :nah:
    :sad:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    :sad:
    Waxa aad tahay ilaa hadda?

    Spoiler:
    Show
    What are you up to now?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    :sad:
    Have you ever done it?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    Waxa aad tahay ilaa hadda?
    Spoiler:
    Show
    What are you up to now?
    waxno
    Spoiler:
    Show
    Nothing
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Have you ever done it?
    Nope

    I want u to try it
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    waxno
    Spoiler:
    Show
    Nothing
    Ma waxa aad la yaabay somali i la hadli kartaa?

    Spoiler:
    Show
    Are you surprised I can speak somali?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    Ma waxa aad la yaabay somali i la hadli kartaa?
    Spoiler:
    Show
    Are you surprised I can speak somali?
    haa
    Yes. Are u using google?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Nope

    I want u to try it
    You do it first!
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    haa
    Yes. Are u using google?


    :nah:

    Mr T can speak many languages :yep:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    You do it first!
    But i dont want to be bloated I want you to be bloated:flutter:
    (Original post by mr T 999)
    :nah:

    Mr T can speak many languages :yep:
    Impressive
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    But i dont want to be bloated I want you to be bloated:flutter:


    Impressive


    Mr T rocks :mrt:

    Horaan waxaa isku dayay oo aan waxba ka dhaca , sidaa daraadeed waxa siin isku day ah

    Spoiler:
    Show
    I already tried it and nothing happens, so give it a try.
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.