Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

I'm Wonderful and I'm Single Society XXIV Watch

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    *Heartbeat actually

    Well I quoted her but she hasn't replied

    Sincerely

    The :heart:
    It's Sunday night it must be time for....

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    Yeah. I'm guessing you lived in accommodation?
    1st year - Halls
    2nd year - With friends
    3rd year - uni approved private accom / halls
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by ironandbeer)
    It's Sunday night it must be time for....

    PRSOM :lol:
    Offline

    12
    ReputationRep:


    :love:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by bookworm246love)


    :love:
    Vid don't workkk
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by ironandbeer)
    It's Sunday night it must be time for....

    Attached Images
     
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by ironandbeer)
    Vid don't workkk
    Offline

    18
    ReputationRep:

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    My entrance music

    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)

    amazing :love:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by ironandbeer)
    My entrance music

    omg! i sang that for a school concert
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by bookworm246love)
    amazing :love:
    I don't like the song myself. Just posted if for a joke
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)

    PRSOM
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by bookworm246love)
    omg! i sang that for a school concert
    Prove it
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by ironandbeer)
    PRSOM
    So mine's the Heartbeat theme, yours is O Fortuna and now we just have to think of some glue related song :laugh:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Considering my current state, prob shouldn't have listened to this song:

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    So mine's the Heartbeat theme, yours is O Fortuna and now we just have to think of some glue related song :laugh:


    Heartbeat is in the lyrics hahahaha :rofl:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Tomsta)
    Considering my current state, prob shouldn't have listened to this song:

    Oh hell yer
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by ironandbeer)


    Heartbeat is in the lyrics hahahaha :rofl:
    I also found this haha



    Glue is in the lyrics
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    I also found this haha



    Glue is in the lyrics
    Glue is nowhere to be seen tonight though
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.