Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Section Leader
    Online

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    Offline

    21
    ReputationRep:
    :king1:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Omg, i love that quote so much :cry2:

    Posted from TSR Mobile
    :woo: you got the 100 post!

    Posted from TSR Mobile
    • Section Leader
    Online

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    (Original post by mediaya)
    Omg, i love that quote so much :cry2:
    Congrats on first 100th post. :indiff:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Omg, i love that quote so much :cry2:

    Posted from TSR Mobile

    Well done your 1st 100th post victory :king: :clap2:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Mr Yoda 999 failed at the 100 it seems.
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :yy:


    Ah dang it! I knew it! So sorry about that; please imagine I never asked


    Posted from TSR Mobile
    I love chocolate.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Potato.
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Damn Just realized once we reach 9800 post, the race for the final post will begin. That's when the competition becomes intense. :afraid:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Omg, i love that quote so much :cry2:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    Damn Just realized once we reach 9800 post, the race for the final post will begin. That's when the competition becomes intense. :afraid:
    Edit: my maths is crap.

    I can do 400 in one night lol. #SuperPowers
    Offline

    4
    ReputationRep:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by SoggyCabbages)
    Mr Yoda 999 failed at the 100 it seems.

    Lmao :rofl

    Spoiler:
    Show
    I'm getting the final post next time :eviltongue:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I love chocolate.
    Ahhhh so not too personal :ahee:
    (Original post by hamza772000)
    :yy:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Nah, I can't answer that, that's a little toooooo personal, I'm sorry

    Wtf...... Hamza i hope ur joking....
    It makes me feel like the qiestion i asked about borther n sister is even more personal man

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :woo: you got the 100 post!

    Posted from TSR Mobile
    (Original post by AngryJellyfish)
    Congrats on first 100th post. :indiff:
    (Original post by mr T 999)
    Well done your 1st 100th post victory :king: :clap2:
    Ohm, i didnt even realise lol
    All the other times i was trying to get but never did n this time i didnt care about it n got it :banana: :lol:

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.