Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Right. What fiend wanted to sleep with my owl?!
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by why-hello-there)
    Right. What fiend wanted to sleep with my owl?!
    :erm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    I'm bored, anyone on Omegle?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Arrhythmia)
    WHO keeps on saying HI BOB? Hahahaha this is hilarious, whoever thought of putting TSR in that interest box is a genius.
    I started it off - didn't expect it to go viral!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ZRO)
    Why the hell do people ask for my username then not give theirs haha!

    Posted from TSR Mobile
    Same thing happened to me. Everybody thought I was you haha cuz I'm brown


    Posted from TSR iPad
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Cryl)
    ??? :K:
    Well this is awkward
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    Welcome Squad
    (Original post by ipoop)
    DUCKY!! Is the midnight duck clear... :ninja:
    No, still hiding out in a secret area in an undisclosed park in my childhood area
    Offline

    12
    ReputationRep:
    No one online yet? I keep getting connected to random strangers instead with their junk on display
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Does this count as weird? xD

    http://logs.omegle.com/c857568
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Hustler-1337)
    No one online yet? I keep getting connected to random strangers instead with their junk on display
    Go on text rather than video
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by anonymouse01)
    Same thing happened to me. Everybody thought I was you haha cuz I'm brown


    Posted from TSR iPad
    Haha lol really?! I heard there were some people impersonating me so when I said my username, they were like omg we've already spoken lol
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I missed it yesterday
    This should be something TSR does every Friday night :O


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Olympiad)
    I missed it yesterday
    This should be something TSR does every Friday night :O


    Posted from TSR Mobile
    Wanna do it between me and you now? :flutter:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by MW24595)
    Does this count as weird? xD

    http://logs.omegle.com/c857568
    Wow I just read the whole thing through procrastination. Quite an interesting convo, not weird just unexpected.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by This Honest)
    Wanna do it between me and you now? :flutter:
    K. No flirting and no video. We are only friends remember.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Olympiad)
    K. No flirting and no video. We are only friends remember.
    Of course. :flutter:
    Put "describe thread" and "tsr" in the interest box so we could narrow it down to us
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Once there was this boy from America and the conversation started off quite well and everything was very intelligent then suddenly he started preaching about Jesus and it went downhill from there pretty much :awkward:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by This Honest)
    Of course. :flutter:
    Put "describe thread" and "tsr" in the interest box so we could narrow it down to us
    Soz, just read this. I'll PM you later - gonna do some more revision
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Olympiad)
    Soz, just read this. I'll PM you later - gonna do some more revision
    I've got time. No worries
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SecretDuck)
    No, still hiding out in a secret area in an undisclosed park in my childhood area
    God damn it :grumble: Will the ducky ever go on cam :puppyeyes:

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: April 5, 2015
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Have you ever participated in a Secret Santa?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.