Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Airmed)
    No I haven't. Seen in it Irish (don't ask) and that was ****ing amazing.
    Spoiler:
    Show
    Love you too, awesome
    haha watch it in french haha cool :rofl: ok I won't ask
    my French exchange student is mad about Harry Potter, we watched DH Part 2 in French when I went to her house in Rouen last October half term
    She's Pouffle-touff (French for Hufflepuff )
    Also Snape is called Monsieur Rogue in French :rofl:
    so wierd lol XD
    Spoiler:
    Show
    :jumphug:
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    (Original post by CheeseIsVeg)
    haha watch it in french haha cool :rofl: ok I won't ask
    my French exchange student is mad about Harry Potter, we watched DH Part 2 in French when I went to her house in Rouen last October half term
    She's Pouffle-touff (French for Hufflepuff )
    Also Snape is called Monsieur Rogue in French :rofl:
    so wierd lol XD
    Spoiler:
    Show
    :jumphug:
    Omg those names sound so amazing :laugh: I so need to watch this.
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Airmed)
    Omg those names sound so amazing :laugh: I so need to watch this.
    They are so funny :rofl:
    Do it :yy:would recommend, bant level = 9.99 :yep:
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    (Original post by CheeseIsVeg)
    They are so funny :rofl:
    Do it :yy:would recommend, bant level = 9.99 :yep:
    Bant level 10 is obviously TSR.
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Airmed)
    Bant level 10 is obviously TSR.
    You would be correct in your thinking :yy:
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    (Original post by CheeseIsVeg)
    You would be correct in your thinking :yy:
    I always am.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Airmed)
    Oh, sorry.

    Don't be sorry

    It was paranoia (not literally)
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Don't be sorry

    It was paranoia (not literally)
    Ooh, I don't like paranoia (literally).
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Airmed)
    Ooh, I don't like paranoia (literally).
    Me neither (literally)
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Airmed)
    Naw, I don't think so!
    You know what I'm like, I say what I think; I don't often compliment people

    (Original post by Spock's Socks)
    PRSOM

    you are very pretty indeed :hugs:and you're a fellow glasses wearer! that makes you even more cool :five:
    Aye, they come in threes; although I'm a bloke so I don't quite fit the MO

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Airmed)

    I see spiders and faceless people for example. I hear voices, sort of *****y things about me and people.

    6...


    :afraid: :afraid: :afraid: That's so scary how are you still sane lol? I'll probably go insane and you'll have to lock me in mental hospital :afraid:

    Luckily for you have your bf whom everytime you cuddle all your pain, worries and emptiness go away and is filled with love

    6? Oh wow that's alot Is it like battle in your mind to see which personality controls the body?
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    (Original post by mr T 999)
    :afraid: :afraid: :afraid: That's so scary how are you still sane lol? I'll probably go insane and you'll have to lock me in mental hospital :afraid:

    Luckily for you have your bf whom everytime you cuddle all your pain, worries and emptiness go away and is filled with love

    6? Oh wow that's alot Is it like battle in your mind to see which personality controls the body?
    I have been hospitalised before. Wasn't pleasant. I am extremely lucky that I have a supportive daddy, boyfriend, and community on here. It's not really a battle, just more a mess of emotions and feelings.
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Airmed)
    I have been hospitalised before. Wasn't pleasant. I am extremely lucky that I have a supportive daddy, boyfriend, and community on here. It's not really a battle, just more
    Yeah, even though I'm not on the MH thread so often no more my inbox is always open and I'm a sad bugger so I'm usually here if you ever need to talk, even if that talk is just distraction

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    While I was on holiday earlier this week.

    **** London for being so rainy.
    Spoiler:
    Show
    Name:  14183853_936581956469906_7676490197246656005_n.jpg
Views: 172
Size:  40.1 KB
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Novascope)
    While I was on holiday earlier this week.

    **** London for being so rainy.
    Spoiler:
    Show
    Name:  14183853_936581956469906_7676490197246656005_n.jpg
Views: 172
Size:  40.1 KB
    I was half expecting you under an umbrella in London looking miserable; pleasant surprise

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Spoiler:
    Show
    Name:  image.jpeg
Views: 198
Size:  143.0 KB
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Lord Samosa)
    Spoiler:
    Show
    Name:  image.jpeg
Views: 198
Size:  143.0 KB
    Shave fam.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by dairychocolate)
    Shave fam.
    I'll look like a 10 year old
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Lord Samosa)
    I'll look like a 10 year old
    Nah truss me man. Cleanface>dirtface
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    I was half expecting you under an umbrella in London looking miserable; pleasant surprise

    Posted from TSR Mobile
    Eyyyy, thank you
 
 
 
Poll
Do you like carrot cake?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.