Join TSR now and chat with students like youSign up now

How are you feeling right now? MKIII

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    just wanted to say your sig is 60% of what I see on tsr :lol:




    Ive felt like that before , have you tried music/chocolate/fresh air? (may be not all at once)





    if theres even a 1% chance GO FOR IT

    but if its definitely not happening then realise other careers can be great too
    It's not so much myself who hasn't given up, it's just that to do what I want to do, requires a gap year to find myself and just to relax. However I plan to apply for university for October 2017 whereas school is pushy for me to apply this year. :hmmm:

    What are your plans next year?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    just wanted to say your sig is 60% of what I see on tsr :lol:




    Ive felt like that before , have you tried music/chocolate/fresh air? (may be not all at once)





    if theres even a 1% chance GO FOR IT

    but if its definitely not happening then realise other careers can be great too
    XDDD
    My laziness to untick that checkbox is extremely high so I let it be free :angelwings:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    It's not so much myself who hasn't given up, it's just that to do what I want to do, requires a gap year to find myself and just to relax. However I plan to apply for university for October 2017 whereas school is pushy for me to apply this year. :hmmm:

    What are your plans next year?
    whats your course then? if the gap year is as important and vital as you say, then try to reason with your head of sixth form. I guess you could always apply but then reject them and tell them why? :holmes:

    Im started yr13 this academic year so applying soon for accounting with hopefully strong A2 results next yr
    Offline

    2
    (Original post by z33)
    dat moment when everyone got their student loan but you ._.

    also that ****ing lecture theatre is so ****ing cold holy ****
    :hugs:
    I guess you could look at this as an excuse to wear cute sweaters
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by LeyK)
    I'll believe..
    This one time
    Mkay
    Good! We have ourselves a :deal:
    :mmm:
    (Original post by Salamandastron)
    Thank you everyone for all your kind words sorry that this seems like such a **** and ungrateful to reply but honestly it does make a difference to me even though it wont ever reverse these feelings but thank you much appreciated x:hugs:LeyK and StrawbAri im sorry for my *****y lateness, ill get on the thing now :loveduck: x
    Aww no worries! Tbh even a short snappy reply of "thanks" would've more than sufficed so don't think too much of it. We don't know those feelings won't be reversed
    No worries! :hugs:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    It's during these times when you learn who your true friends are.
    And I can say its nice to know that only one of them is talking to me.
    Thanks for ignoring me the rest of you!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I feel worthless right now.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Salamandastron)
    Thank you everyone for all your kind words sorry that this seems like such a **** and ungrateful to reply but honestly it does make a difference to me even though it wont ever reverse these feelings but thank you much appreciated x:hugs:LeyK and StrawbAri im sorry for my *****y lateness, ill get on the thing now :loveduck: x
    Catchu l8r :awesome:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Haha aww okay & im a fast walker i like walking fast haha:yep: :lol:
    Accountancy but there aren't many firms around here! There are banks but do they give work experience out:dontknow:
    Ill have a look at it now :hugs:
    Posted from TSR Mobile
    Haha I try to walk fast but then I can't walk elegantly. :lol:

    Do a little research around your area. I have a friend who did work experience at barclays. Maybe, check that out.

    Was the website any useful? :hugs:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Habina786xx)
    I feel worthless right now.

    Posted from TSR Mobile
    Awww no! :console:

    PM if you need - you are definitely far from worthless:yep::hugs:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Awww sis (:mmm:) I hope you're feeling better! :console: It's OK to cry, you just have to make sure you carry on and persevere afterwards:yep:
    Feel free to PM if you need:hugs:
    Posted from TSR Mobile
    :jumphug:
    Not really. I'm trying to be positive but still I feel very down.
    I did cry I kind of felt better afterwards.
    Sure, will do. :hugs:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Saba XD)
    :jumphug:
    Not really. I'm trying to be positive but still I feel very down.
    I did cry I kind of felt better afterwards.
    Sure, will do. :hugs:
    :jumphug:
    ^Those are very special when they're from Matrix so savour it!
    Aww well you can only try and that's what you're doing. You're a very strong person so I'm sure you'll get through this it'll just take a lot of faith and perseverance:yep:
    Glad you felt a bit better after, better than nothing
    Remember, each small step is an advancement which means progress!
    OK :hugs:

    Edit: Keep on forgetting to say this: loving the new avatar! :heart:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    so tired...cant feel my legs,
    Spoiler:
    Show
    bc gym. gna be dragging myself to my lessons 2morro..
    Offline

    2
    ReputationRep:
    yallah help me.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :jumphug:
    ^Those are very special when they're from Matrix so savour it!
    Aww well you can only try and that's what you're doing. You're a very strong person so I'm sure you'll get through this it'll just take a lot of faith and perseverance:yep:
    Glad you felt a bit better after, better than nothing
    Remember, each small step is an advancement which means progress!
    OK :hugs:

    Edit: Keep on forgetting to say this: loving the new avatar! :heart:
    Posted from TSR Mobile
    Well, now you're my sister. I should be getting those more often. Lol jk.
    That's true. I have been down just because of my continuous migraine and the fact the doctor said that I'm at a high risk of stroke or a heart attack because my blood pressure is too high for my age. Only that has brought me down. Maybe I'm only going to make it worse thinking about it all the time, but I can't help it.
    You're such a sweetheart. :hugs:

    Awwwww thank you Matrix.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Saba XD)
    Haha I try to walk fast but then I can't walk elegantly. :lol:

    Do a little research around your area. I have a friend who did work experience at barclays. Maybe, check that out.

    Was the website any useful? :hugs:
    Haha but its good to walk fast because say you are getting late , you can walk quick and get to the place quicker & it pisses me off , say lesson starts at 9 o clock yeah and im already late like 9.05 like always:rolleyes: and 2 people are blocking the corridor walking at a speed of 0.01m/s & i cba telling them to move so have to walk slowly lmao:facepalm:
    Okay sure ill ask but what type of work experience can you do at barclays though? It was alright , never helped much but you tried to help :hugs:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Can't wait till it's over.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    How was it :beard:

    I had a calm day, only a period of maths and chem, and I met up with someone today which was great :love:
    Ugh, you don't even wanna know, okay?

    Oh la la, met up with someone? Care to elaborate? :mmm:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mariam687)
    so tired...cant feel my legs,
    Spoiler:
    Show
    bc gym. gna be dragging myself to my lessons 2morro..
    That's why I choose to not bother :mmm:
    Spoiler:
    Show
    jk
    Offline

    3
    (Original post by LeyK)
    :lol:

    Been... more or less dying... all that school work :devil:
    Things are getting to rowdy in uni and there is no chill but all in all pretty dank :danceboy:
    Jessica :holmes:
    Who is this Jessica of whom you speak of :mmm: That is a bad move on your part... now im curious
    (But im on my phone so chances are i cant Batman things in time)

    that's nice.

    remember jessica, she went out with brad but brad cheated on her with samantha
 
 
 
Poll
Which party will you be voting for in the General Election 2017?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.