Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

I'm Wonderful and I'm Single Society XXIV Watch

    Offline

    3
    ReputationRep:
    Already regretting so much and we've had 2 nights out :lol:

    Staying in tonight so lets finish the thread!! :woo:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    Already regretting so much and we've had 2 nights out :lol:

    Staying in tonight so lets finish the thread!! :woo:
    Do my eyes deceive me? Who are you?

    (Yeah I think Iron already did that joke )
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by womanofsteel)
    Me neither, I should be doing Chemistry but I'm on here instead.. I feel like that's going to happen a lot this year
    Good ol' Procrastination
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    Do my eyes deceive me? Who are you?

    (Yeah I think Iron already did that joke )
    You two make me laugh :lol:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    So close to the next thread
    Who is making it again?

    Posted from TSR Mobile
    Bookworm.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by womanofsteel)
    Me neither, I should be doing Chemistry but I'm on here instead.. I feel like that's going to happen a lot this year
    Same but to be fair I am not home yet

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    Good ol' Procrastination
    can't beat it :P
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    You two make me laugh :lol:
    Yes



    There are a few Glue jokes a few pages back haha. How are you btw?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    Same but to be fair I am not home yet

    Posted from TSR Mobile
    I've been home 2 hours and I've barely done anything, oops
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    Bookworm.
    OK cool

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    Yes



    There are a few Glue jokes a few pages back haha. How are you btw?
    hahaha, really? Let me have a look :lol:

    Yeah, meh I've deffo been better! Have lost my voice ahaha how are youuu?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    You two make me laugh :lol:
    As much as I want to stay and post haha, I do have work so I'm gonna have to log out.

    :heart:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by womanofsteel)
    I've been home 2 hours and I've barely done anything, oops
    Tut tut
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    As much as I want to stay and post haha, I do have work so I'm gonna have to log out.

    :heart:
    I'll still be around anyway so see you later m'dear xx
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    hahaha, really? Let me have a look :lol:

    Yeah, meh I've deffo been better! Have lost my voice ahaha how are youuu?
    Good thanks It's because Iron is God and it was an act of God that you came here to post so...XD

    Got to go for now unfortunately.

    (Of course I say that...but I'll probably be back in a few minutes haha ).
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    I'll still be around anyway so see you later m'dear xx
    See you later
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    Tut tut
    Posted from TSR Mobile
    I went home from college 2 hours early so that I could get some work done but all I've done is sit on TSR :sigh:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by womanofsteel)
    I went home from college 2 hours early so that I could get some work done but all I've done is sit on TSR :sigh:
    We've all been there :laugh:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    Good thanks It's because Iron is God and it was an act of God that you came here to post so...XD

    Got to go for now unfortunately.

    (Of course I say that...but I'll probably be back in a few minutes haha ).
    :rofl: He must love you saying that ahaha!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    We've all been there :laugh:
    here I am saying I should stop procrastinating and get off the computer, yet I'm not doing anything about it :laugh:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.