Turn on thread page Beta

who would u dream to date from TSR? watch

    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    Have I been livin a lie omg...



    Noooooooo ffs noooooooo :nooo:
    Spoiler:
    Show
    oooooooooooo :nooo:


    I'm a kiwi :dunce:
    Opps! I meant Kiwi. 😯
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    As much as I want your rep? :curious:
    lol no one likes a rep hoe

    Dat virgin rep :sexface:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by BrokenLife)
    Opps! I meant Kiwi. 😯
    fanx m8 :sexface:

    (Original post by The_Internet)
    lol no one likes a rep hoe

    Dat virgin rep :sexface:
    u wot m8? You've hurt my feelings omg, need a rep to make me feel better....
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Imperion)
    She shot me...M8 then?
    Oh my! Tough life as you said 😂

    And no. I'm a m8 only to RainbowKiwi.

    Just call me BrokenLife lol.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    fanx m8 :sexface:



    u wot m8? You've hurt my feelings omg, need a rep to make me feel better....
    Oh look. it actually let me rep you :repwhore:

    https://i125.photobucket.com/albums/...g/repwhore.gif
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by BrokenLife)
    Oh my! Tough life as you said 😂

    And no. I'm a m8 only to RainbowKiwi.

    Just call me BrokenLife lol.
    You just got served m8 Imperion :rofl:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    She knows.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by BrokenLife)
    And no. I'm a m8 only to RainbowKiwi.
    Ahem
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by The_Internet)
    Oh look. it actually let me rep you :repwhore:

    https://i125.photobucket.com/albums/...g/repwhore.gif
    There's an actual repwhore emoticon? dying! :rofl: and fanx, feel better now m8. I won't report ya no more
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    You just got served m8 Imperion :rofl:
    Lost here you know. what do you mean, Kiwi?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    There's an actual repwhore emoticon? dying! :rofl: and fanx, feel better now m8. I won't report ya no more
    Yah I've seen it elsewhere tbh
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Ser Alex Toyne)
    Ahem
    Opps! How can I forget Alex? Of course I'm your m8 too
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by BrokenLife)
    Lost here you know. what do you mean, Kiwi?
    That was aimed at imperion lmao. I meant he just got told by ya. Smh he thinks he can get away with calling ya m8, you're my m8 :rofl:

    (Original post by The_Internet)
    Yah I've seen it elsewhere tbh
    Coolio
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Lord Jon)
    This thread smacks of desperation and oddness...

    This isn't sly enough and probably won't get you a date anytime soon OP. 0/10 for effort
    Lol. So what are your methods of getting a date then?
    • #4
    #4

    quentinhamilton



    Damnnnnnnnnnnnn I wonder if he's free to take
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by TornadoGR4)
    Lol. So what are your methods of getting a date then?
    Going up to girls in the street and going "Oi oi you. Wanna go out"

    Or like the guy who the girl downstairs befriended:

    Add her on Facebook
    Message her throughout the day
    Ask her how she is "dear" a LOT. No response
    Tell her he's "lonely"
    She tells him that she doesn't talk to ANY ONE this much, and his response is
    "OK do you want to meet up this Sunday"

    Like that guy? I found it hilarious.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    That was aimed at imperion lmao. I meant he just got told by ya. Smh he thinks he can get away with calling ya m8, you're my m8 :rofl:



    Coolio
    Ah haha. Kiwi, you've witnessed me telling off so many! And of course, I'm your m8 for life, innit. The word m8 was invented for me and Kiwi. End of.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    queen-bee
    Offline

    15
    (Original post by Law-Hopeful)
    arfah :mmm:
    Ignore my pm :mmm:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by BrokenLife)
    Ah haha. Kiwi, you've witnessed me telling off so many! And of course, I'm your m8 for life, innit. The word m8 was invented for me and Kiwi. End of.
    Yasss :five:
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: January 9, 2016
Poll
How are you feeling in the run-up to Results Day 2018?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.