Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Last thing you did cause you were alone and nobody's watching? Watch

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    do you mean DM?
    and it depends on your own preference if its bad or not lol
    im not the typical vanilla type of girl
    VM = visitor message.
    PM = private message.

    Which ever you prefer. Trust it wont be that bad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by DiddyDec)
    VM = visitor message.
    PM = private message.

    Which ever you prefer. Trust it wont be that bad
    oooh got you! forgot about visitor messaging haha!
    i dont think its normal! (it has NOTHING to do with kids, old people or animals btw)
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    haha il keep u guessing i think
    As you wish...

    Lesbian strap-on?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    As you wish...

    Lesbian strap-on?
    im not answering here!!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    oooh got you! forgot about visitor messaging haha!
    i dont think its normal! (it has NOTHING to do with kids, old people or animals btw)
    I still want to know what it is.
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    im not answering here!!
    Ok.. maybe PM me then
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by DiddyDec)
    I still want to know what it is.
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    Is it midget porn? Or mandingo?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    Is it midget porn? Or mandingo?
    god no lol and whats the last one?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Cried.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    I shouted "mange mon ****" really loudly at my french textbook when I accidentally ripped a bit of one of the pages.
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    god no lol and whats the last one?
    I'll tell you via PM, you first
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    I'll tell you via PM, you first
    its ok lmao googled it ha!!
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    its ok lmao googled it ha!!
    I knew that'd happen So was it that? Or bukkake? Or BBW?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    I knew that'd happen So was it that? Or bukkake? Or BBW?
    lips are sealed
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    lips are sealed
    Ooh, a clue... must be BDSM?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    Ooh, a clue... must be BDSM?
    lmao! it wasnt a clue haha but yh
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    lmao! it wasnt a clue haha but yh
    You mean I guessed right? BDSM is pretty tame
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    You mean I guessed right? BDSM is pretty tame
    didnt say that was all tho did i haha
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    As you wish...

    Lesbian strap-on?
    :rofl:

    (Original post by shawtyb)
    lmao! it wasnt a clue haha but yh
    Whatever floats your boat. :laugh: :pirate3:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.