Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

What are the top 10 worst things parents could say or do during revision period? Watch

    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by EllainKahlo)
    Number 7 always gets me. If that were true then just anyone could sit the exam and get an A without trying, but clearly, that doesn't happen so bugger off.
    I know right and you can only do the exam you given it's not like you can put you hand a up and say oh could I have a harder one please
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Put it in harder Tom HA HA HHA!
    Offline

    22
    ReputationRep:
    (Original post by AmateurRocketman)
    I don't get much of 7, but I'm certain that exams (OCR maths) from 2008 or thereabouts are easier than 2014 or 15 papers. Not exactly the time period parents are referring to, but still...
    Precisely. They were harder back in their time.
    Offline

    14
    'Eric, just how many naked women do you have to look at before you print that damned physics paper?'
    Offline

    14
    (Original post by BhagwanNoBhool)
    Saatya tho :rofl:
    :rofl: looool oh and Badtameez Dil :lol: what kind of title is that Lool...

    Omg i used to love watching Jyoti and Bandini on Colours

    :lol:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    "you're adopted"
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    :rofl: looool oh and Badtameez Dil :lol: what kind of title is that Lool...

    Omg i used to love watching Jyoti and Bandini on Colours

    :lol:
    Saatya's the only one I ever end up watching, because my cousin is obsessed with it :rofl:
    Whenever we're at my grandma's they're always watching it and discussing it ahahaha
    • Political Ambassador
    Online

    19
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by PaulACP)
    "you're adopted"
    Which one do you think is better, telling a kid that he was adopted at 5 years old or waiting until he is older at 21?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by imaninja)
    My friends mum calls me a Mini Kokila ~_~
    I beg you imitate her :lol:

    (Original post by BhagwanNoBhool)
    It should be BhagwanNiBhool because it's a feminine sound, but I don't know how to spell my own name :cry2:

    BhagwanNaBhool would imply a collective
    Surely, only if Bhagwan's a female :curious:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    Surely, only if Bhagwan's a female :curious:
    That's what I thought, but my parents disagreed and I someone on TSR bought it up the other day too. I think Bhool might be the reason, but I'm not sure. They're better Gujarati speakers then me so I just believed them lol
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by BhagwanNoBhool)
    That's what I thought, but my parents disagreed and I someone on TSR bought it up the other day too. I think Bhool might be the reason, but I'm not sure. They're better Gujarati speakers then me so I just believed them lol
    Damnnnn I just checked it out and yeah it's because the word "Bhool" is feminine

    Bugger! :facepalm:
    :lol:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    Damnnnn I just checked it out and yeah it's because the word "Bhool" is feminine

    Bugger! :facepalm:
    :lol:
    It's a misogynistic patriarchal conspiracy :afraid:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by BhagwanNoBhool)
    It's a misogynistic patriarchal conspiracy :afraid:
    :laugh: PRSOM

    Just waiting for SJWs to butt in now :rofl:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    "Doesn't having that same CD playing over and over again get annoying?" "Don't you have any other music you can listen to?"

    Then if I go and get another one they decide they don't like it :facepalm: If you don't like it, either be quiet and put up with it or leave. Just don't talk to me at all, I'm trying to concentrate ffs
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    :laugh: PRSOM

    Just waiting for SJWs to butt in now :rofl:
    I wonder how many of them speak Gujarati
    Not sure how much it's polluted Indian communities :holmes:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by BhagwanNoBhool)
    I wonder how many of them speak Gujarati
    Not sure how much it's polluted Indian communities :holmes:
    LMAO
    Naah they'll just see the words '"Bhool" is feminine' plus your reply to it and it'll be enough to set them off.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    LMAO
    Naah they'll just see the words '"Bhool" is feminine' plus your reply to it and it'll be enough to set them off.
    ahahaha "Stop word gender roles!"
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Wired_1800)
    Yes, they want the best for their offsprings. Hopefully we make them proud.
    Yes, I really do hope so.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Hands down worst thing:

    Me: *revising*
    Parent: Child!
    Me: *Jogging downstairs to the emergency*. Yes parent?
    Parent: How's revision going?
    Me: rly nga?

    You can often interchange 'How's revision going' with 'pass the remote', 'call your sibling [from upstairs] for me' , or 'here child, they're talking about plants on the TV, will this help you in your biology exams?'

    Can't think of anything worse

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    16
    ReputationRep:
    When they remind you of how many days are left until your exam..... Like I know I have 5 days left til EU law so stop reminding me and making me feel nervous !!
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful revision links

    Articles

    Writing revision notes

    Our top revision articles

    Tips and advice on making the most of your study time.

    Boomarked book

    Superpowered study

    Take the hard work out of revising with our masterplan.

    Rosette

    Essay expert

    Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

    Can you help? Study Help unanswered threadsStudy Help rules and posting guidelines

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.