Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

have you ever met someone with your name? Watch

    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    I think the problem is, I don't know many white people...but tbf I do know someone called Thomas :yep:
    Thomas is so posh lol like I hate posh names, instead of Edward call em Ed/Eddy. Instead of Rupert call him Perry. Just my life. Lol
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by TeenPolyglot)
    There are Joshs everywhere.

    Enough said.

    Now first name and surname...I've never met someone with that.
    Korea must have one hell of a time.
    Offline

    21
    (Original post by 0to100)
    Thomas is so posh lol like I hate posh names, instead of Edward call em Ed/Eddy. Instead of Rupert call him Perry. Just my life. Lol
    I guess I call him Tom sometimes...
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    Korea must have one hell of a time.


    그들이하다
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Would really like to meet someone with the same name as me, dunno why. You don't get many Sally's though, maybe it's a bit old-fashioned
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I have one of the most common names
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Neverrrrrrrrrrr :dance:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by serah.exe)
    but what about the time we met to form the somali band? :emo:
    are you calling yourself no one?

    there there
    don't lie, you stayed in your basement and communicated via smoke signals :hand:

    need 2 get you 2 be more social if our band is gonna be a success smh :noway:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    No.
    People can't even pronounce my name properly
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    Latin name?
    No, English name, just extremely rare in the UK these days, but very popular among African Americans.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    ... I have the MOST common name in the world!, so yes A LOT!
    Offline

    10
    ReputationRep:
    Nope, never
    Offline

    16
    ReputationRep:
    I have!
    Im going to work with someone with the same name as me! Thats gonna be interesting!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    i've never met another kally!
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by claireestelle)
    It's very rare that i meet another claire,i've only met 3 in my lifetime.
    Do you meet someone with your name often?
    Not usually in this country....but certainly back home.
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by claireestelle)
    It's very rare that i meet another claire,i've only met 3 in my lifetime.
    Do you meet someone with your name often?
    I've met I think 5 other Jades...
    Offline

    19
    ReputationRep:
    No, and I doubt I ever will; my name is very rare.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I have met 1 person with the same name as me
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Yes, my friend and I both share the same name, but the only difference is that she is a girl.. my name is unisex, and I feel weird about it sometimes. :/
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Yeah quite a few but have met more Jemmas. There's someone in my work with the same full name as me (my surname isn't that common so I was a bit surprised) in a different department but I've never met her.
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Have you ever participated in a Secret Santa?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.