Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

So I have decided to write a novel about TSR... Watch

Announcements
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Saba XD)
    F U.
    =))))))))there u go
    i ve always wanted to be a vampire
    like.. to be bitten at 21 or sth and remain like that forever
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Who says I want to be saved? :rofl:

    Thank you As are you :hugs:
    :rofl: :rofl: No1
    awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww you are so nice :jumphug:

    (Original post by Hydeman)
    You remember that? :lol:
    Spoiler:
    Show
    Did your prediction of your GCSE maths grade turn out to be as wildly wrong as that of your ASs this year? :ninja:
    I do Like really well :rofl: But I still can't remember my phone number, or the car number plate or my candidate number :facepalm:
    Spoiler:
    Show
    Well I got an A so :dontknow:
    A in FM GCSE too :proud:
    it's been sooo long since I last had the pleasure to speak with you Hydeman

    (Original post by tamil fever)
    yep if u counted u added 3 sures.
    Yh sure,sure


    (Original post by Ayaz789)
    Hahah why isn't it true? more like it's a fact!

    Posted from TSR Mobile
    Cos you're just the best bae :heart:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ||TheUnknown||)
    Why does everyone want a romance? Make it a thriller.
    Oh now you are talking, you could be the bad guy
    • Very Important Poster
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Oh now you are talking, you could be the bad guy
    Could be a nice murder mystery

    or it could be humourous

    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by RDKGames)
    No need to be so rude, darling.
    I edited it.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :rofl: :rofl: No1
    awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww you are so nice :jumphug:


    I do Like really well :rofl: But I still can't remember my phone number, or the car number plate or my candidate number :facepalm:
    Spoiler:
    Show
    Well I got an A so :dontknow:
    A in FM GCSE too :proud:
    it's been sooo long since I last had the pleasure to speak with you Hydeman






    Cos you're just the best bae :heart:
    Im not really haha because you are :jumphug:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Hydeman)
    You remember that? :lol:

    Spoiler:
    Show
    Did your prediction of your GCSE maths grade turn out to be as wildly wrong as that of your ASs this year? :ninja:
    Hydeman! Long time since we last talked tbh!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    =))))))))there u go
    i ve always wanted to be a vampire
    like.. to be bitten at 21 or sth and remain like that forever
    Same. But, in my case, I'd like to be 18 :lol:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Saba XD)
    Same. But, in my case, I'd like to be 18 :lol:
    i chose 21 to be legal in the us too)
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Oo! Oo! How about you make a novel about a chav on tsr

    who lears to love a nerd on tsr

    and ...

    she's Asian too

    and...

    maybe even Muslim


    and...they wanna meet offline...

    for the 1st time..an their families fight...
    so it's like...all controversial n that

    Ring the BAFTAS n all

    :yy:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by SeanFM)
    Could be a nice murder mystery

    or it could be humourous

    Or we could do... The day Sean left TSR
    • Very Important Poster
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Or we could do... The day Sean left TSR
    Ah, a fantasy novel. Bravo.
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    Oo! Oo! How about you make a novel about a chav on tsr

    who lears to love a nerd on tsr

    and ...

    she's Asian too

    and...

    maybe even Muslim


    and...they wanna meet offline...

    for the 1st time..an their families fight...
    so it's like...all controversial n that

    Ring the BAFTAS n all

    :yy:
    What do you think Reachin4TheStars


    This sounds like you
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Of course it was, I remember it very well! Hmm..what could happen in the middle I wonder...?



    No! I don't and I am missing out. :cry2:
    just start in the middle of an action .. or you could just do an ex abrupto intro and get it over and done with
    choose a couple characters
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by SeanFM)
    Ah, a fantasy novel. Bravo.
    I see you have broken that promise then.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    What do you think Reachin4TheStars


    This sounds like you
    erm excuse me it's not. I'm a creator nd this is a story I've created.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    What do you think Reachin4TheStars


    This sounds like you
    Also yea...if you take my idea....I expect to see 10% forward to my bank account...
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    What do you think Reachin4TheStars


    This sounds like you
    I didn't know she was muslim.
    • Very Important Poster
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    I see you have broken that promise then.
    I make so many :moon: maybe one day though
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    i chose 21 to be legal in the us too)
    Clever. :five:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Break up or unrequited love?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.