why do third wave feminists look down on women who aren't

Announcements
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by upperechelon)
    but you listen to nirvana u must be so 3dgy
    You think Nirvana is edgy? How... Sheltered.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    Nah lol.
    And, 'ad hominem', well done for using the shiny new Latin term you just learned.
    I laughed.

    (Original post by upperechelon)
    youre actually so basic lmaooo
    Oh Jesus Christ grow up. Do I even bother?
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Twinpeaks)
    I laughed.



    Oh Jesus Christ grow up. Do I even bother?
    Nah. I'm not even sure why I did.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    when is was 12 and saw a nirvana video for the first time i wanted to marry kurt cobain=))))
    Spoiler:
    Show
    imagine my disappointment when i found out he was dead
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    when is was 12 and saw a nirvana video for the first time i wanted to marry kurt cobain=))))
    Spoiler:
    Show
    imagine my disappointment when i found out he was dead
    I have at least 3 posters, I bought a while back, of him in my room. My Mum just thinks he's an 'ugly' man lol.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    "I don't like the term feminism I prefer gender-equality"
    "I'm not a feminist I'm an egalitarian"

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    I have at least 3 posters, I bought a while back, of him in my room. My Mum just thinks he's an 'ugly' man lol.
    lool
    and there was this guy at my school who looked just like him i swear
    and i had a MASSIVE crush on him
    and yeah my mum doesn't like men like him either
    he s not the kinda guy that mums like
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    lool
    and there was this guy at my school who looked just like him i swear
    and i had a MASSIVE crush on him
    and yeah my mum doesn't like men like him either
    he s not the kinda guy that mums like
    Haha, did you end up telling him? And, true.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by teenhorrorstory)
    "I don't like the term feminism I prefer gender-equality"
    "I'm not a feminist I'm an egalitarian"

    that's kinda like saying 'all lives matter, not just black ones', 'white pride' or 'straight pride'
    Online

    3
    ReputationRep:
    I'm a feminist and I think I should be forcibly castrated

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    Haha, did you end up telling him? And, true.
    no=)))but i did become friends with him
    he was 3 years older than me and i was just a kid lol
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by RobML)
    I'm a feminist and I think I should be forcibly castrated

    Posted from TSR Mobile
    =)))))))))))))u shouldn't be allowed on tsr anymore
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    no=)))but i did become friends with him
    he was 3 years older than me and i was just a kid lol
    Aww, well, it's good you came friends out of it.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    Aww, well, it's good you came friends out of it.
    =))))))))))yeah for like a week or so
    those sorta 'friendships' are complete and utter bs
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    =))))))))))yeah for like a week or so
    those sorta 'friendships' are complete and utter bs
    Okay, that took a dark turn haha. What happened?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    Okay, that took a dark turn haha. What happened?
    we didn't speak anymore idk
    ))
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    we didn't speak anymore idk
    ))
    I couldn't rep your other post.

    And, you've got meeeee.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    I couldn't rep your other post.

    And, you've got meeeee.
    which other post?)
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    which other post?)
    (Original post by Rhaenys10)
    that's kinda like saying 'all lives matter, not just black ones', 'white pride' or 'straight pride'
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    aaah.. yeah thanks
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: October 8, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
What is your favourite day of the week
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.