Join TSR now and chat with students like youSign up now

How may people have owned the new £5? Watch

    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Ahh okay about 2 hours awayy
    Spoiler:
    Show

    Hahaha but where in Sheffield, im only jokingg , dont need to tell me :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Where you from?

    And, it's classified :rofl:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Got it a few weeks ago
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ♥Samantha♥)
    Got it a few weeks ago
    Same!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I have!


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by LostGirlOnTheRun)
    Same!!
    Like the week it came out I got some from the Bank of England
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ♥Samantha♥)
    Like the week it came out I got some from the Bank of England
    Ohh lucky you...I got my dad to go and get it! Haha lazy me!!
    Offline

    2
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    Where you from?

    And, it's classified :rofl:
    No ones knows on Tsr well one person does lmao hahaha ooh classified :rofl: how come

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    yh ive recieved the new 5 pound note loads of times lol it look so weird
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I get them all the time :laugh: I had like three in my wallet yesterday

    (Original post by Nirvana1989-1994)
    I've just got it.
    Attachment 586678
    Offline

    1
    ReputationRep:
    had it once and quickly took it to a shop to spend it... yeah, not a fan sadly

    plastic money? pfffft
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    No ones knows on Tsr well one person does lmao hahaha ooh classified :rofl: how come

    Posted from TSR Mobile
    Give a clue? North? South? Midlands?
    It's in a secret location
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mariam687)
    yh ive recieved the new 5 pound note loads of times lol it look so weird
    Yeah, it does kind of look like fake money from a children's toy set lol
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Elastichedgehog)
    I get them all the time :laugh: I had like three in my wallet yesterday
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Allie4)
    had it once and quickly took it to a shop to spend it... yeah, not a fan sadly

    plastic money? pfffft
    Why?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    Try putting it in the tumble dryer
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Elastichedgehog)
    Try putting it in the tumble dryer
    I will when I get my hands on another
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    Why?
    just didn't like the feel of it, felt like toy money
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    Yeah, it does kind of look like fake money from a children's toy set lol

    trusstt, it just doesnt look like "valuable" no more
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Allie4)
    just didn't like the feel of it, felt like toy money
    I think that makes it look cooler
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I got it a few times, I saw those challenges about how indestructible is is and there's me in the middle of the shop when I got it trying to rip it. The cashier wasn't impressed unfortunately :cry:.
 
 
 
Poll
Is GoT overrated?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.