Join TSR now for chat about life, relationships, fashion and more…Sign up now
    • Thread Starter
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by azizadil1998)
    More like a slap on the butt he seems a bit kinky!!
    but he'll treat me like a lady afterwards right?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Laeliakiwi)
    who doesn't love a little extra custard?

    Spoiler:
    Show


    lactose intolerant people




    Spoiler:
    Show


    go on then

    The worst part is when it gets all round your mouth and in your hair.


    Offline

    0
    ReputationRep:
    What ay like to do is get me mon desmond and big hump ya get me
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Laeliakiwi)
    but he'll treat me like a lady afterwards right?
    yeah like margaret
    • Thread Starter
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by l'etranger)
    The worst part is when it gets all round your mouth and in your hair.


    that's the best part

    a little memento

    Spoiler:
    Show

    damn dude that's some heavy reading lol
    would be better if it was an original from the 40s signed by the fuhrer :fuhrer:




    (Original post by gloriabackside)
    What ay like to do is get me mon desmond and big hump ya get me
    in the tutu? :mmm:

    (Original post by azizadil1998)
    yeah like margaret
    what if it's all talk and he treats me like a Georgia?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    TelAviv


    Tell us lmao
    Offline

    2
    NOTHING will. Unless you master self control
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Go beat one off lol. the positive is that you will be focused and ready and there is no risk of being left hanging by your woman when she is satisfied
    • Thread Starter
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by neal95)
    Go beat one off lol. the positive is that you will be focused and ready and there is no risk of being left hanging by your woman when she is satisfied
    I'm a woman...
    Offline

    20
    ReputationRep:
    When I'm horny, I come on TSR and misbehave.

    Yeah, it's ****ed up.

    Go to the debate and current affairs sub forum and....be naughty. It will stimulate you immensely.

    :spank:
    • Thread Starter
    Offline

    8
    ReputationRep:
    Hullo, it's me! DO YOU HAVE ANY MORE ADVICES? :cry2:

    http://i.imgur.com/OqLHZWe.gif
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Laeliakiwi)
    Hullo, it's me! DO YOU HAVE ANY MORE ADVICES? :cry2:

    http://i.imgur.com/OqLHZWe.gif
    go make some food that'll stop u from bein horny
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Read the bible
    • Thread Starter
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by PhilipG1)
    go make some food that'll stop u from bein horny
    I had a cheeky nandos an hour ago and I'm still not satiated
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Laeliakiwi)
    I had a cheeky nandos an hour ago and I'm still not satiated
    fam I was cravin a nandos today and the pricks are closed for a refurb i was devastated
    • Thread Starter
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by PhilipG1)
    fam I was cravin a nandos today and the pricks are closed for a refurb i was devastated
    I would burn that nandos down mate, wtf do they think they're doing?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Laeliakiwi)
    I would burn that nandos down mate, wtf do they think they're doing?
    was fuming so i went to some poverty peri peri place
    • Thread Starter
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by PhilipG1)
    was fuming so i went to some poverty peri peri place
    I feel for you, I went to some peri peri place and the food was so nasty...never again

    (Original post by stu.dying)
    Read the bible
    Which part?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Catch them all.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Go revise.
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: February 5, 2017
Poll
If you won £30,000, which of these would you spend it on?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.